یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه مشرق نیوز

به دنبال ورود یک سامانه بارشی قدرتمند به استان خراسان رضوی، عصر امروز بارش شدید تگرگ‌های درشت موجب جاری شدن آب در سطح خیابان‌های مشهد شد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 10 استان و وزش باد شدید در بیشتر مناطق کشور هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور نسبت به بارش شدید باران و احتمال جاری شدن سیل و سیلاب در 10 استان کشور هشداد داد.

وب‌گاه فرارو

در حالی که استاندار تهران می‌گوید که «قطعه زمینی بین تهران و قم برای مرکز دفن زباله در نظر گرفته شده است»، مدیر عامل سازمان پسماند نظر دیگری دارد.

خبرگزاری تسنیم

در نشست هم‌اندیشی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین ضمن تاکید بر آسیب‌شناسی اقدامات سال گذشته در موضوع اربعین، برنامه‌های شهرداری در مرزهای 8گانه تشریح شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به ورود سامانه گرد و خاک به تهران تا ساعات آینده شاهد وزش باد شدید و خیلی شدید در پایتخت خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم

یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید دستگاه داده‌سنجی اطلاعات آب برپایه فناوری تیکه نگاری صوتی شده است که روشی نوین جهت اندازه‌گیری پیوسته متغیرهای جریان‌های آب نظیر دبی، سرعت، دما و شوری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: میدان جهاد، بلوار انقلاب، قائم، بزرگراه امام علی (ع)، میدان حافظ و میدان آزادی مسدود است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بارش شدید باران در مشهد مقدس از دقایقی قبل آغاز شد. سامانه بارشی قدرتمندی از عصر امروز در شمال این استان و در بخشی از مناطق غربی فعالیت خواهد داشت و با توجه به هشدار نارنجی صادر شده، همه دستگاه‌های متولی بحران در آماده باش کامل قرار دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش دوباره باران عصر روز شنبه 29 اردیبهشت در خیابان‌های مشهد دوباره سیلاب را در خیابان‌های مشهد به‌همراه داشت، سازمان هواشناسی و ستاد بحران استان قبلا هشدارهایی درباره ادامه بارش‌ها در استان داده‌بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش کامل نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر درپی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر بارش رگباری باران - و وزش شدید باد خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر جهاد کشاورزی ورامین تعداد کمباین‌های استفاده شده برای برداشت محصولات غلات شهرستان ورامین را بیش از 150 دستگاه اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

طبق گفته رئیس مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی، مطالعات اولیه تولید بنزین از متانول، صورت گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن بابایی، در نشست تخصصی شورای حقوقی که با حضور مدیر کل حقوقی قوه قضائیه، معاونان، مدیران کل ستادی، اساتید دانشگاه، کارشناسان حقوقی به صورت حضوری و حضور وبیناری مدیران کل استانی برگزار شد، گفت: با توجه به تصویب قانون «الزام به تنظیم سند رسمی معاملات اموال غیرمنقول» توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام، این نشست با هدف هم‌افزایی در اجرای دقیق و به موقع این...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مؤسسه تحقیقات علم و فناوری پروفسور شهید مسعود علیمحمدی در دانشگاه تهران راه‌اندازی شد.