دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

صورت این سرخپوست بومی آمریکا چنان دارای چین و چروک بود که برخی از اعضای جامعه او را "گوشت چروکیده" می نامیدند.

کنعانی گفت: از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران ورود دادگاه آرژانتینی به موضوع انفجار ساختمان آمیا و اعلام نظر نهایی در خصوص انگیزه‌ها و عوامل اصلی انفجار، اقدامی ناشیانه و بدور از حزم حقوقی - قضایی است.

مهدی چمران درباره ایرادات و مشکلات وارد شده از سوی وزارت کشور برای واگن‌های وارداتی، خاطرنشان کرد: تاییدیه واگن‌ها باید به مجموعه متخصص از سوی وزارت کشور واگذار شود که به نظر می‌رسد شرکت مترو بهترین مجموعه متخصص برای این مسئله است و ما انتظار داریم تاییدیه‌ها برای ورود واگن‌های وارداتی از سوی وزارت کشور به مترو تفویض اختیار شود.

فروش کلی سینمای ایران از ابتدای فروردین تا 23 این ماه به بیش از 115 میلیارد و 337 میلیون تومان رسیده است.

ویدیویی دیدنی از لحظه تیک آف از فرودگاه میامی از نمایی جالب در کابین خلبان را ببینید.

مدیران شهری می گویند هزینه خدمات بهشت زهرا در سال 1403 نسبت به سال گذشته 30درصد گران می شود اما بررسی جزییات لایحه شهرداری تهران نشان می دهد در بخش هایی شهرداری بیش از 60درصد پیشنهاد افزایش هزینه خدمات در بهشت زهرا را مطرح کرده. این لایحه هنوز در صحن شورای شهر بررسی و تصویب نشده و نرخ ها پس از تصویب در صحن شورا و تایید فرمانداری اجرایی می شوند.

در این ویدئو، ببینید 2 تا هوش مصنوعی چگونه در مورد هوش مصنوعی با یکدیگر صحبت می کنند.

بیوک در عصر جدیدی از طراحی خودروها قرار دارد. در مقاله پیش رو می‌خواهیم به‌صورت اجمالی تحولات رخ داده در این برند آمریکایی را بررسی نماییم.

وزارت کشور با انتشار بیانیه ای اعلام گکرد: امکان پذیرش افغانستانی‌ها در کشور وجود ندارد.

شهیندخت مولاوردی نوشت: امروزه جای خالی «مدارا» و «رواداری» که به عنوان یکی از فرآورده‌های عصر روشنگری و از بنیادی‌ترین عناصر همزیستی مسالمت‌آمیز، یکی دیگر از مفاهیم و ارزش‌های اساسی حقوق بشر بین‌المللی است، بیش از پیش در مناسبات و مراودات فردی، اجتماعی و حاکمیتی احساس می‌شود و در مقابل، تا دل‌مان بخواهد «نارواداری» و «خشونت» است که تئوریزه می‌شود!

ویدئویی از تصادف هولناک یک دستگاه سواری با با تانکر حامل سوخت دوباره در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

جواد رضویان، مرحوم فتحعلی اویسی و بیژن بنفشه خواه در سریال طنز باغچه مینو در کنار رضا داوودنژاد نقش آفرینی کردند.

در این و یدئو یک آشپز مسن و معروف اهل پیشاور پاکستان را می بینید که 500 کیلو دمپخت گوشت، غذای محبوب مردم این منطقه را طبخ می کند.

در این ویدئو یک هنرمند چینی با استفاده از قالب های مقوایی گلدان های زیبایی می سازد که می توانید روش ساخت آن را یاد بگیرید و در خانه اجرا کنید.

تاریخ واریز یارانه‌ها از این ماه تغییر کرد و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها علت این تغییر زمان را انضباط بخشی به زمان پرداخت یارانه‌ها عنوان کرده است.

کادیلاک ئی تی وی کوپه یک خودرو مفهومی است که دقیقا شبیه به نقاشی های روی کاغذ است. شکل عجیب بدنه و باقی ماجرا را در تصاویر مشاهده می کنید...