دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

خلاصه بازی مس رفسنجان - استقلال در چارچوب جام حذفی ایران 1402/03

یکی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: دکتر بیگدلی یک پزشک حاذق و متعهدی بود که توانست در مدت چند ماه با ماساژ مداوم دست معلول و از کار افتاده من را زنده کند و سلامت آن را به به من بازگرداند.

اژه ای اظهار کرد: برخی افراد معتاد به‌خاطر دلسوزی‌هایی که می‌شود در ایام عید آزاد می‌شوند و از کمپ‌های ترک اعتیاد بیرون می‌آیند، مسئولین در آزادسازی معتادین و کسانی که ترک اعتیادشان کامل نشده است باتوجه به شرایط قانونی دقت بیشتری کنند.

نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات امیر تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این ویدئو یک بانوی روستایی آذربایجانی را می‌بینید که با مرغ، برنج، هویج و لیمو یک چلو مرغ خوشمزه در طبیعت پخت می‌کند.

براساس اعلام سازمان لرزه‌نگاری، این زلزله در 31 کیلومتری و عمق 10 کیلومتری جنوب آلماتی رخ داده است.

تا نام دکتر مصدق می آید همه یاد وجوه سیاسی خاصه نهضت ملی شدن صنعت نفت می افتند. مصدق اما در وجوه دیگر زندگی هم خاص و ممتاز بوده است. این 7 برش از زندگی او به بهانه 14 اسفند سالگرد درگذشت نخست وزیر ملی ایران انتخاب شده است...

درک لانسفورد، قهرمان مسترالمپیا 2023 با وجود اینکه در مسابقات آرنولد کلاسیک امسال شرکت نکرده، اما خودش را به سالن مسابقات رسانده تا پیش از برگزاری فینال به گرگ ایرانی روحیه بدهد. در این رابطه هادی چوپان ویدئویی به تازگی منتشر کرده که لانسفورد را در حال شوخی با خودش در سالن تمرین و چند ساعت مانده به برگزاری مرحله فینال نشان می‌دهد.

لحظه برخورد وحشتناک دو خودرو که به دلیل سرعت بالا و رعایت نکردن حرکت در جاده برفی رخ داد.

در این ویدئو فرآیند تماشایی پخت «آبگوشت مرغ» به روش جالب یک مادر و دختر غارنشین افغان را مشاهده خواهید کرد.

در این مطلب فهرست آیفون‌هایی که با سیستم‌عامل iOS 18 سازگاری دارند منتشر شده است.

افزایش سریع مهاجرت های غیرقانونی از دومین اقتصاد بزرگ جهان با تصویر مطلوبی که پکن می‌خواهد به دنیا نشان دهد در تضاد است. در داخل کشور، مفهوم «رویای چینی» شهروندان را تشویق می‌کند تا آرزوهای شخصی خود را در کنار رفاه جمعی و جوان‌سازی ملی دنبال کنند.

در جریان حملات رژیم اسرائیل به نوار غزه ده‌ها خبرنگار حرفه‌ای به شهادت رسیده‌اند و این موضوع منجر به شکل گیری فضای غیرمنتظره‌ای شده است. جوان‌ترین خبرنگار غزه که برای الجزیره نیز گزارش می‌کند، حالا سمیه بوشاه یازده ساله است. گزارش این دختر زیبا که جهان را حیرت زده کرد، می‌بینید.