دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو، بیرون کشیدن مار غولپیکر از سقف یک خانه همراه باطعمه اش را ببینید.

خلاصه بازی بارسلونا 4 - ختافه 0 در چارچوب رقابت های لالیگای اسپانیا 2023-2024 | هفته: 26

کلینزمن که به ضربات سر استثنایی خود شناخته می‌شود، در جام جهانی 1990 سه گل به ثمر رساند. او محبوب‌ترین آلمانی در انگلیس بود و همچنین سرمربی تیم ملی آلمان، بایرن مونیخ، ایالات متحده و هرتابرلین شده بود.

در این ویدئو فرآیند تولید پروتئین وی «WHEY» را در یک کارخانه‌های مشهور و از نمای نزدیک می‌بینید.

در این بیانیه آمده‌است که «مقامات قضایی توانستند خانواده البغدادی را بازگردانند» و این کار به عنوان بخشی از طرح آنها برای بازگرداندن متهمان پرونده‌های تروریستی است که به خارج از عراق گریخته‌اند.

محققان دریافتند شرکت کنندگانی که به طور مداوم فعال بودند، درد کمتری نسبت به افرادی که غیرفعال بودند، گزارش دادند.

مدیر مرکز راهبری شبکه گاز: بخشی از روستا‌های استان اصفهان که نزدیک این خط لوله گاز بودند در حال حاضر دچار افت فشار و قطعی گاز هستند و مدیریت بحران استان اصفهان در حال تامین سوخت مایع در این روستا‌ها است. عملیات مهار آتش و ایمن‌سازی در منطقه انجام شده‌است. انفجار در صفاشهر استان فارس هم در حال مهار شدن است.

این طراحی مربوط به سال 1957 و کشور آلمان می شود که مجموعه تلویزیون، رادیو، ضبط و پخش و همچنین بلندگو را در این قاب کهکشانی چوبی میزبانی می کند.

رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می کنید.

رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می کنید.

ویدیوی شگفت‌انگیز تمساح را نشان می‌دهد که سر خود را کمی روی آب آورده و چشمانش را به پهپاد دوخته است. چند ثانیه بعد تمساح، با جهشی خیره کننده پهپاد را ربود.

در این ویدئو، هشدار زیرکانه به مخاطبین در مورد نحوه عبور از خیابان را ببینید.

کادر درمان غزه طی این روز‌ها با شجاعتی بی‌نظیر در حال تاریخ‌سازی است. در ویدئویی که به تازگی منتشر شده، دکتر "امیره عسولی" درحالی‌که تک‌تیرانداز جنایتکار اسرائیلی در حال شلیک به هر جنبنده‌ای است، به همراه تیمش جان خود را به خطر می‌اندازند و یک بیمار مجروح را که در مجاورت بیمارستان ناصر گیر افتاده، برای درمان به داخل بیمارستان می‌آورند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان: حدود 336 هزار خودرو در 5 روز گذشته از مبادی ورودی استان وارد گیلان شدند که به نسبت مشابه هفته گذشته 72 درصد افزایش داشته است.