دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

کرم های گربه نوروزی در دوران پوست اندازی خود پیله نمی سازند ولی به جای آن یک غلاف نازک ابریشمی در اطراف خود می بافند. لارو شاپرک اغلب اوقات در اواخر اسفند ماه و اوایل تابستان از پیله بیرون می آید.

ساکورا (به ژاپنی: Sakura) نامی است که مردم ژاپن، درخت گیلاس را به آن می‌خوانند. همچنین به شکوفه درخت گیلاس نیز به‌اختصار ساکورا گفته می‌شود.

از سراسر دنیا

رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می کنید.

رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می کنید.

رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می کنید.

در این مطلب به بررسی ویژگی‌ها و مزایا و معایب پیشرانه‌های V8 میل‌لنگ تخت و میل‌لنگ صلیبی خواهیم پرداخت تا ببینیم کدام‌یک بهتر است.

هونگچی 3 خودرو مفهومی از خانواده آفتابگردان طلائی را که در طبقه بندی محصولات فوق لوکس الکتریکی قرار می گیرند را نیز معرفی کرد.

برنده بلامنازع بزرگترین مغز در میان گونه های جانوری، نهنگ عنبر با مغزی به وزن حدود 9 کیلوگرم است. داشتن چنین مغز بزرگی لزوما با سطح بالایی از هوش همراه نیست، اگرچه یک مطالعه در سال 2021 نشان داد که در روزهای اولیه شکار نهنگ، میزان موفقیت در شکار طعمه‌ها به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد.

برای جبران کمبود آهن و تامین خون مورد نیاز بدن میوه هایی چون انار، موز، سیب، آلو، پرتغال و... بهترین رژیم غذایی هستند.

مسافرخانه اژدها در همان ابتدای کار سطح بالای خطر را ترسیم می کند، تنش خوبی را در طول اولین پرده خود ایجاد کرده، و سپس مقدار شگفت انگیزی از اکشن را برای یک فیلم با خصوصیات سینمای رزمی در دوران خود در دو پرده پایانی به نمایش می گذارد.

گنجینه‌ی سکه مجرم مشهوری به نام آنتونی جاچفسکی در رشته‌کوه جلنیوفسکی در جنوب مرکزی لهستان کشف شده است.

حوله ها و دستمال های حوله ای که تقریبا همه ما چندتایی از آنها در آشپزخانه داریم، دارای خطراتی هستند که لازم است از آنها مطلع شویم.

تجسم و صداسازی کنید. کلمه ای که یاد می گیرید را تجسم کنید و آن را با صدای بلند بگویید. این کار به شما کمک می کند تا مفاهیم را به هم متصل کرده و راحت تر لغات را به خاطر بسپارید.

پنیرک گیاهی است علفی و پایا با گل‌هایی به رنگ بنفش روشن و رگبرگ‌های تیره که معمولاً به ارتفاع 60 تا 120 سانتی‌متر در چمن‌زارها، پرچین‌ها و مزارع رشد می‌کند.

نمک در سراسر سیاره ما سفر می‌کند و در هر قدم ردی از خود به جا می‌گذارد؛ قبل از اینکه در نهایت در اقیانوس حل شود. در این مقاله نحوه عملکرد این فرآیند و اینکه چرا محتوای نمک اقیانوس ممکن است مهمتر از آن چیزی باشد که فکر می‌کنید، توضیح داده شده است.