دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

زلنسکی در پیام شبانه خود گفت: نبردهای تدافعی و درگیری‌های شدید در بخش‌های زیادی از مناطق مرزی ادامه دارد.

بایدن اعتراف کرد از نظرسنجی‌ها که حاکی از نزدیک بودن رقابت است, آگاهی دارد. اگرچه او گفت که تیمش نسبت به وضعیت رقابت احساس خوبی دارد.

جنبش حزب‌الله لبنان در ادامه حملات علیه مواضع اسرائیل، چند پایگاه و تجهیزات این رژیم در مرز جنوب لبنان را هدف قرار داد.

در این ویدئو یک آشپز آلمانی نحوه درست کردن پنیر با 1.5 لیتر شیر، 4 تخم مرغ، نصف قاشق چایخوری نمک و 300 گرم خامه ترش را یاد می‌دهد.

کاشته تماشایی روخاس زمانیکه لیونل مسی به دلیل مصدومیت خارج از زمین بود. این بازی با برتری 3 بر 2 اینترمیامی مقابل مونترال به پایان رسید.

تیم فوتبال میلان با تساوی یک بر یک یوونتوس مقابل سالرنیتانا، نایب قهرمانی خود در سری‌آ ایتالیا را قطعی کرد.

سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرایم امنیتی شیراز: بررسی های اولیه دلالت بر این دارد که درون منزل شخصی مرحوم درگیری رخ داده که آثار جراحت ناشی از برخورد شی نوک نیز به جسد رویت شد، لذا وقوع جنایت و ارتکاب قتل عمد تایید شده است.

سلول های بنیادی جنینی که نقش مهمی در تعیین ویژگی های صورت و چهره ما در طول رشد بازی می‌کنند، وقتی تحت فشار زیاد قرار می‌گیرند، رشد آنها می‌تواند مختل شود.

تصاویر منتشر شده خبر از چپ شدن MVM در کورس خیابانی با موستانگ میدهد.

امیرعبداللهیان گفت: اکنون بیشتر از هر زمانی نیازمند تداوم گفت‌وگو و همکاری صادقانه و سازنده برای نیل به درک مشترک از فرصت‌ها و ظرفیت‌های ملل منطقه برای ارتقای همکاری‌ها بین یکدیگر و همزمان شناخت چالش‌ها و موانع چنین هدفی هستیم. مشترکات ما بی‌تردید فراوان است و می‌توان ادعا کرد وزن و قوت مشترکات‌مان بیشتر از نقطه‌های افتراق واقعی و ساختگی و تحمیل شده از بیرون است.

سردار احمدرضا رادان امروز، 23 اردیبهشت‌ماه در اجتماع مردمی حامیان طرح نور فراجا که در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد، با تبریک دهه کرامت ضمن قدردانی از مردان و زنان گیلانی در صیانت از عفاف و حجاب، اظهار کرد: از همه حمایت‌های زنان و مردان و مسئولین رزمنده پرور گیلان که سربازان‌شان را در این جبهه پر افت و خیز جنگ نرم، یاری کردند، سپاسگزاری و قدردانی می‌کنم.

پژوهشگران دانشگاه «ام‌آی‌تی»(MIT)، «بیمارستان بریگام و زنان»(BWH) و «دانشکده پزشکی هاروارد»(HMS) یک درمان جدید بالقوه را برای اختلال خودایمنی موسوم به «طاسی منطقه‌ای»(Alopecia areata) ارائه داده‌اند که به ریزش مو منجر می‌شود و افراد را در هر سنی از جمله سنین کودکی تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وحید قلیچ، پیشکسوت پرسپولیس، مدعی شد که این تیم امتیازات زیادی را در این فصل لیگ برتر به لطف اشتباهات داوری به دست آورده است.

تصاویری از بارندگی شدید و وزش باد و رعد برق در عراق و وضعیت خیابان‌ها منتشر شده است. تصاویری از باد و باران و رعد برق در بصره عراق ببینید.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: بعد از تصویب در مجلس و تایید شورای نگهبان احتمال تعطیلی شنبه ها از خرداد وجود دارد.

تیم فوتبال آرسنال با برتری یک بر صفر مقابل منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد، به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد و رقابت قهرمانی را به اوج هیجان رساند.