جمعه 21 اردیبهشت 1403

فلسطین

فلسطین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن در صفحه شخصی خود نوشت که سلاح‌های یمنی بسیار فراتر از میزانی است که دشمنان تصورش را دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ادامه سفر به ترکیه، احمد داود اوغلو با اسماعیل هنیه دیدار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس حزب آینده ترکیه با «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در استانبول دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیر قطر و رئیس جمهور مصر خواستار تشدید تلاش‌ها به منظور رسیدن به توافقی برای استقرار آتش بس در غزه شدند.

وب‌گاه عصر ایران

هنیه و اوغلو در این دیدار در مورد تحولات سیاسی و میدانی مرتبط با جنگ علیه غزه، نسل‌کشی ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه و راه‌های کمک‌رسانی به ملت فلسطین گفت و گو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی منابع عبری گفته‌اند نتانیاهو برای جلوگیری از بازداشتش دست به دامن خانواده‌های اسرا شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی منابع عبری گفته‌اند که نتانیاهو برای جلوگیری از بازداشتش دست به دامن خانواده‌های اسرا شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس گزارش‌ها؛ بیشتر ساکنان مناطق اشغالی خواستار استعفای نتانیاهو هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌هایی اعلام کرد که حمله‌های جدیدی را علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معترضان بامداد روز سه‌شنبه ساختمانی را در پردیس اصلی کلمبیا اشغال کردند و تنش‌ها را در دانشگاه پس از هفته‌ها اعتصاب، اردوها و تجمعات در فضای باز توسط تظاهرات‌کنندگان طرفدار فلسطین که به تعلیق و بیش از صدها بازداشت انجامید، تشدید کردند. به گزارش نیویورک تایمز، سالن همیلتون، ساختمانی با سابقه تصرف دانشجویان، اندکی پس از آنکه تظاهرات‌کنندگان در اطراف محوطه دانشگاه منهتن با شعارهای «فلسطین...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مارک توث مورخ و کارآفرین عضو سابق هیات‌مدیره مرکز تجارت جهانی سنت لوئیس و جاناتان سوییت 30 سال به عنوان افسر سابق اطلاعاتی نظامی خدمت کرد و همین‌طور مدیر سابق بخش تعامل اطلاعات فرماندهی اروپای ایالات متحده در تحلیلی برای نشریه هیل نوشتند: ظاهرا «معامله» بین واشنگتن و تهران برای پایان دادن به بیش از 170 حمله به پایگاه های ایالات متحده و کشتیرانی تجاری در سراسر خاورمیانه از ماه اکتبر،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا در جریان سفرش به اردن گفت مصر پیشنهادی قوی برای آتش‌بس در نوار غزه ارائه کرد و حماس نباید آن را به تعویق اندازد و زمان تصویب این پیشنهاد فرا رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آژیر خطر برای شلیک موشک در منطقه «رأس الناقوره» و «شلومی» در الجلیل غربی به صدا درآمده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که تنش ها در خاورمیانه اوج گرفته، ناظران با لحاظ کردن بازی بازیگران منطقه و فرامنطقه ای تلاش دارند تا محاسبات حاکم را براساس منافع هرکدام از بازیگران دخلیل در بازی، بررسی و رصد کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا امروز در نشست خبری در پایتخت اردن مدعی شد تمرکز واشنگتن در دوره آتی بر آتش‌بس در غزه و بازگشت اسرا خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با حضور در شورای اداری جمعیت هلال احمر استان اردبیل، بار دیگر بر لزوم حفظ اعتبار و جایگاه مردمی جمعیت هلال احمر در کشور تاکید کرد.