سه‌شنبه 1 خرداد 1403

فلسطین

فلسطین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زهرا مصطفوی فرزند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رئیس هیات امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور پیامی شهادت رئیس جمهوری ایران اسلامی و هیات همراه وی را تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران قرار بود عصر امروز عازم آستانه شده تا در نشست شورای وزرای خارجه شانگهای شرکت کند اما حادثه سقوط بالگرد، او را به دوستان شهیدش ملحق کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و همراهانشان در حادثه سقوط بالگرد به ملت ایران از اهتمام ویژه آیت الله رئیسی به مسائل و مشکلات حوزه زنان و خانواده گفت: دکتر رئیسی اولین رییس جمهوری بودند که اهتمام ویژه‌ای را نسبت به اجرایی شدن قوانین مربوط به امور زنان و خانواده و ایجاد زمینه‌های رشد و شکوفایی زنان داشتند بطوریکه اهتمام ویژه ایشان در مرحله عمل دیده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زهرا مصطفوی فرزند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رئیس هیات امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور پیامی شهادت رئیس جمهوری ایران اسلامی و هیات همراه وی را تسلیت گفت.

وب‌گاه الف

چتر سینمای جمهوری اسلامی ایران در بازار فیلم هفتاد و هفتمین دوره جشنواره کن، همراه با مردم عزادار ایران سیاهپوش شد.

وب‌گاه عصر ایران

پلیس یونان اعلام کرده است که در مجموع 28 معترض یونانی و خارجی را که گفته می‌شود ساختمان دانشکده حقوق را اشغال کرده بودند، به اتهام اخلاق در نظم عمومی و آسیب رساندن به اموال دانشکده بازداشت کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دکتر امیرعبداللهیان به عنوان یک سیاستمدار طی هفت ماه اخیر از آغاز جنگ غزه با نسل کشی اسرائیل علیه مردم فلسطین مبارزه کرد و به دست گرفتن ابتکار عمل در این موضوع از ویژگی های برجسته وی بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی شهادت ابراهیم رئیسی و هیات همراه وی، دختر امام خمینی و یکی از مراجع تقلید پیام تسلیتی صادر کردند.

خبرگزاری تسنیم

فرزند امام راحل (ره) درباره شهادت رئیس جمهور و همراهانش بیان کرد: اگرچه فقدان این خادمان ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است اما تاریخ انقلاب مملو از ایثار و جانفشانی خدمتگزارانی بوده است که پرچم پیشرفت انقلاب را در دو عرصه داخلی و خارجی به اهتزاز درآورده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز دوشنبه توانستند چهار پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند. مقاومت اسلامی لبنان با صدور اولین بیانیه اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شرافتمند آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز دوشنبه پایگاه «الراهب»...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ادامه واکنش مقامات و گروه‌های لبنانی به فاجعه دردناک شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و دکتر حسین امیرعبداللهیان و همراهان آنها، انجمن علمای بیروت نیز به نوبه خود ضمن عرض تسلیت به رهبری و دولت و ملت ایران اعلام کرد که از دست دادن این بزرگواران خبری بسیار ناگوار و فاجعه‌ای بزرگ است و ما تنها می‌توانیم در برابر اراده و تقدیر خداوند راضی باشیم. ما...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را اعلام کرد. بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تا این لحظه، 35 هزار و 562 نفر...

خبرگزاری تسنیم

کارشناس مسائل بین‌الملل نوشت: شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان وحدت و توسعه جبهه جهانی مقاومت در برابر زیاده‌خواهی استعمار نوین را دنبال می‌کردند و با دیپلماسی دوستی راه‌های مسدود بین المللی از جمله برقراری ارتباط با عربستان، مصر و امارات را گشودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران، شیخ اکرم الکعبی دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی نجباء، رئیس‌جمهور شهید ایران را از ارکان اصلی و حامیان همیشگی مقاومت خواند و فقدان وی را ضایعه‌ای دردناک برای جهان اسلام دانست. دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در پیامی حادثه منجر به شهادت رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و جمع همراه ایشان از جمله وزیر...

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در پیامی حادثه منجر به شهادت رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و جمع همراه ایشان را فاجعه ای بزرگ و اندوه بار برای جهان اسلام دانست.