سه‌شنبه 1 خرداد 1403

فلسطین

فلسطین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «محمود مرداوی» از رهبران جنبش حماس فلسطین در واکنش به جنایت‌های اخیر اشغالگران در کرانه باختری به ویژه حمله وحشیانه هوایی که اخیرا ارتش صهیونیستی به اردوگاه جنین انجام داده و منجر به شهادت یکی از فرماندهان گردان جنین شد اعلام کرد که اقدام دشمن برای انجام عملیات تروریستی از طریق حمله هوایی نشان دهنده سردرگمی و سرگیجی صهیونیست‌هاست. وی در یک بیانیه...

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی گردان‌های القسام با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر عامدانه اسرای خود را در غزه هدف قرار داده و می‌کشد اعلام کرد نتانیاهو مرگ نظامیان خود را که در جستجوی اجساد اسرای صهیونیست هستند، به معامله تبادل اسرا ترجیح می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«روابط تهران و دمشق در سال 2024 مشابه این روابط در سال 2014 یا 2018 نیست. امروز فضای بازیگری خارج از چارچوب ایران در دمشق به دلایلی پررنگ شده است. در سال‌های گذشته حضور ایران، تهدید امنیتی مستقیم دمشق را دفع می‌کرد و امنیت آن کشور را تامین می‌کرد، اما امروز برعکس شده و حضور ایران منجر به اتفاقات دیگر در این کشور شده است.» بیانیه مداخله‌جویانه سران اتحادیه عرب در منامه درخصوص مالکیت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور امنیت ملی کاخ سفید با ولیعهد عربستان دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور امنیت ملی کاخ سفید با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شماری از حامیان فلسطین در واشنگتن تظاهرات کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروهی از حامیان فلسطین در آمریکا روز گذشته تظاهراتی علیه جنایات اسرائیل در واشنگتن برگزار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقاومت اسلامی یک هدف مهم و حساس را در بندر ایلات در سرزمین‌های اشغالی فلسطین هدف قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلام هدفی حساس را در بندر ایلات در سرزمین های اشغالی فلسطین با پهپاد هدف قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جریان حمله امروز اسرائیل به یک آپارتمان مسکونی در مرکز نوار غزه تاکنون 17 نفر به شهادت رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بمباران یک آپارتمان مسکونی در مرکز نوار غزه از سوی اسرائیل، تاکنون 19 تن شهید شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جل لو سفیر واشنگتن در تل آویو، گفت که اسرائیل باید یک طرح پس از جنگ برای غزه داشته باشد و دولت آمریکا این مساله را به این رژیم گفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جل لو سفیر واشنگتن در تل آویو، گفت که اسرائیل باید یک طرح پس از جنگ برای غزه داشته باشد و دولت آمریکا این مساله را به رژیم صهیونیستی گفته است.

وب‌گاه عصر ایران

نخست وزیر اسلوونی، رابرت گلوب، در مصاحبه‌ای با شبکه سی ان ان اعلام کرد که کشورش در ماه آینده میلادی فلسطین را به طور رسمی به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت خواهد شناخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیانیه مداخله‌جویانه سران اتحادیه عرب در منامه درخصوص مالکیت بر جزایر سه‌گانه با واکنش شدید ایران مواجه شد؛ اما آنچه در این میان تعجب کارشناسان را برانگیخت، امضای این بیانیه توسط عراق و سوریه بود. روزنامه «دنیای‌اقتصاد» دلایل بروز چنین رخدادی را بررسی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر و وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به شرط و شروط بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم برای حضور در این کابینه واکنش نشان دادند.