سه‌شنبه 1 خرداد 1403

فلسطین

فلسطین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خزعلی گفت: در ابتدا در هیأت دولت مطرح شد که تعطیلاتی داشته باشیم، اما آقای مخبر تاکید کردند که به هیچ عنوان در دولت تعطیلی نخواهیم داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، متن دیدار رئیس جمهور شهید با هنرمندان به شرح زیر است: تعدادی از هنرمندان شناخته شده عرصه‌های شعر، سینما، تئاتر، خوشنویسی، موسیقی و ادبیات جمعه بیست و پنجم اسفند ماه و در یک ضیافت افطاری، با رییس جمهور دیدار کردند. سید ابراهیم رئیسی در نشست صمیمی با اهالی «فرهنگ و هنر» پس از استماع دیدگاه‌ها و نظرات 6 تن از هنرمندان حوزه‌های شعر، سینما، خوشنویسی،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی در تشریح شخصیت شهید جمهور بیان داشت: آیت‌الله رئیسی بالاترین مقام اجرایی کشور دارای شخصیتی متواضع و برای مردم احترام قائل و نسبت به حق آنها حساس بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در سراسر کشور، با صدور بیانیه مشترکی شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند.

خبرگزاری دانشجو

دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در سراسر کشور با صدور بیانیه مشترکی شهادت ریاست محترم جمهوری را تسلیت گفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حزب الله لبنان در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش بیانیه صادر کرد. در این بیانیه آمده است: به مناسبت حادثه دردناک شهادت حضرت آیت الله آقای ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و شهادت برادر گرامی‌مان جناب آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و نماینده حضرت امام خامنه‌ای در استان آذربایجان، آیت الله محمد علی آل هاشم...

وب‌گاه مشرق نیوز

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای شهادت رئیس جمهور کشورمان و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهادت رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و برخی مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران با واکنش گسترده مقامات رسمی کشورهای دنیا همراه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مقامات هیئت حاکمه افغانستان و شخصیت‌های مختلف در واکنش گسترده‌ای به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه ایشان با مردم، دولت و رهبر انقلاب اسلامی ابراز همدردی و همبستگی کردند.

خبرگزاری تسنیم

علی شعیب گفت: هر موفقیتی که حزب الله کسب می‌کند از برکات شهید سلیمانی است. او در همه میدان‌ها بود و در همه مراحل ما را یاری کرد. شهید سلیمانی پدر روحی ماست.

وب‌گاه مشرق نیوز

جنبش حماس بر حمایت خود از ملت ایران برای پشت سر گذاشتن غم بزرگ از دست دادن رئیس جمهور این کشور تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حماس شهادت ابراهیم رئیسی و هیات همراه را به رهبر انقلاب و دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه اردن با فیلیپ لازارینی در پایتخت این کشور دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه اردن با رئیس آنروا دیدار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن 23 مفقودی در سواحل تونس ادامه دارد.