دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

فلسطین

فلسطین

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت سیزدهم گفت: ارتباط ما با کشور دوست، برادر و همسایه و به تعبیر رهبر انقلاب، آذربایجان فراتر از رابطه همسایگی است رابطه ما خویشاوندی است و این رابطه و پیوند یک ارتباط مستحکمی است که ریشه در باورهای دو ملت و کشور دارد و تاریخ و تمدن و پیشینه تاریخی ما را به هم پیوند می دهد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد تعلیم و تربیت شورای انقلاب فرهنگی گفت: با استفاده از آموزه‌های قرآن، مسیر متفاوت برای دستیابی به عقلانیت واقعی و شایسته انسان باز خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

شولتس نسبت به عملیات زمینی تمام عیار علیه رفح در نوار غزه هشدار داد و خواستار کمک بیشتر به جمعیت فلسطینی‌ها در منطقه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سی و سومین نشست سران کشور های عربی روز پنج‌شنبه 27 اردیبهشت در منامه پایتخت بحرین برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور گفت: ارتباط ما با کشور دوست، برادر و همسایه آذربایجان به تعبیر رهبر معظم انقلاب فراتر از رابطه همسایگی است و به هیچ عنوان رابطه دو ملت ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد: هرچه مردم دلار گران‌قیمت خریداری کردند، به سود دولت تمام شد. چون بزرگترین خزانه دلار در اختیار دولت است و الان که بخش عمده‌ای از کسری بودجه دولت از محل ضرر خریداران دلار جبران شد، می‌بینیم که لایه‌های مختلف حباب دلار در حال ترکیدن است و دلار به قیمت پایین‌تری سقوط می‌کند.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور کشورمان ارتباط بین ایران آذربایجان را فراتر از همسایگی خواند و تاکید کرد که این رابطه، ریشه در اعتقادات و باورهای دو ملت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مساله فلسطین مساله اول جهان اسلام است و تردید نداریم دو ملت ایران و آذربایجان نسبت به حمایت از مردم غزه و نفرت از رژیم صهیونیستی تردید ندارند. همکاری کشورهای مسلمان باید برای حمایت از مردم فلسطین انجام شود.

خبرگزاری تسنیم

هواداران فوتبال تونس با طراحی تصاویری هنرمندانه، حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را نشان دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مساله فلسطین مساله اول جهان اسلام است و تردید نداریم دو ملت ایران و آذربایجان نسبت به حمایت از مردم غزه و نفرت از رژیم صهیونیستی تردید ندارند. همکاری کشورهای مسلمان باید برای حمایت از مردم فلسطین انجام شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور با بیان اینکه روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد، گفت: اراده برای توسعه روابط در تمام حوزه ها بین دو کشور داریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از حملات پهپادی و موشکی همزمان حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولاف شولتس صدراعظم آلمان گفت: «ما در آلمان، در اروپا و همچنین آمریکا، بر عقیده خود پایبندیم؛ اکنون غیرمسؤولانه است که به حمله به رفح فکر کنیم، جایی که میلیون‌ها فلسطینی پناه گرفته‌اند و محافظتی از آنها صورت نمی‌گیرد.»

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پیش از آغاز کلاس کمک داور ویدئویی اظهار کرد: VAR به بحث ورود زنان به ورزشگاه ارتباط دارد. شما ببینید وقتی داور سوت اشتباهی می‌زند، تماشاگران شعار‌هایی می‌دهند که این موضوع باعث می‌شود ورود زنان به ورزشگاه در ابهام قرار بگیرد. وی افزود: VAR به داوری کمک می‌کند و کمک می‌کند جو ورزشگاه آرام بماند. خیلی اعتقاد ندارم بعد...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اینکه گفته می‌شود همه اعضای هیئت رئیسه و مجموعه فدراسیون فوتبال در رابطه با فساد احضار شده‌اند، حرف بی‌خودی است.