سه‌شنبه 1 خرداد 1403

فلسطین

فلسطین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های عبری زبان از احتمال ورود یک سلاح راهبردی جدید توسط حزب الله ابراز وحشت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با کارشکنی‌های نخست‌وزیر اسرائیل برای انجام تبادل اسرا، شماری از صهیونیست‌ها بار دیگر در تل‌آویو تظاهرات کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: من زبان خودم هستم. سخن مرا فقط از زبان خودم بشنوید و اگر حرفی به من نسبت داده می‌شود، مرجع رسمی فقط رسانه دفتر نماینده ولی‌فقیه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیروهای مقاومت در فلسطین که به تازگی تلفات سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کردند، از هلاکت پنج نظامی صهیونیستی دیگر خبر دادند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بر اساس اسناد بین‌المللی، جنایات جنگی و نسل‌کشی است که نظامیان و حاکمان آن باید تاوان دهند و کیفر ببینند.

وب‌گاه گسترش

بر اساس مشاهدات میدانی ایسنا از بازار غیررسمی ارز، نرخ دلار امروز و در ابتدای هفجانی با کاهش نسبت به هفته گذشته آغاز شده و به کانال 57 هزار تومان وارد شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که منطقه اشغالی «عسقلان» در اطراف نوار غزه را موشک‌باران کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نقشه راه پیشنهادی سازمان ملل متحد برای صلح یمن در اوایل دسامبر مورد توافق قرار گرفت، اما با تشدید حملات حوثی‌ها در دریای سرخ به عنوان اقدامی در همبستگی با فلسطین، پیشرفت بلافاصله متوقف شد.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین در غزه تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه تاکنون 604 مسجد را در این باریکه به طور کلی تخریب کرده و 200 مسجد دیگر را هم بمباران کرده و به آن خسارت وارد کرده است و علاوه بر این، 3 کلیسا نیز در این باریکه بمباران و تخریب شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وقوع بارش شدید همراه با تگرگ در مشهد موجب بروز آبگرفتگی در بیشتر معابر شهری و سیلاب در برخی معابر و مناطق مشهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان امروز (شنبه) از هدف قرار دادن چند پایگاه و تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

100 کاتب از سراسر کشور در اعتراض به نسل کشی در فلسطین و غزه، سوره فیل را در فرهنگسرای نیاوران کتابت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی و معاون سابق رئیس موساد امروز (شنبه) تأکید کرد که جنگ این رژیم علیه نوار غزه «بی هدف» و «بی‌فایده» است و تل آویو در نهایت شکست خواهد خورد. عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی و معاون سابق رئیس موساد امروز (شنبه) تأکید کرد که جنگ این رژیم علیه نوار غزه «بی هدف» و «بی‌فایده» است و تل آویو در نهایت شکست خواهد خورد. به گزارش عرشه آنلاین، «رام بن باراک» عضو...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت اتریش امروز (شنبه) اعلام کرد که بعد از ارزیابی اقدامات آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) کمک‌های خود را به این آژانس ادامه خواهد داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از "ان تی وی" آلمان، مارکو بوشمان، وزیر دادگستری فدرال آلمان درباره حملات به مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا در آلمان ابراز نگرانی کرد. وی به روزنامه‌های گروه رسانه‌ای Funke گفت: "همیشه خطر تروریسم در مسابقات بزرگ و بین المللی وجود دارد. " جنگ روسیه و وضعیت غزه وضعیت امنیتی اینجا را نیز تشدید می‌کند. تنها در ماه آوریل بود که دادستان کل فدرال...

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات وعده صادق از نظر ما محدود تلقی شد، اما یک عملیات تاثیرگذار و تغییر جهت دهنده راهبرد‌های دشمن در مقابل ایران اسلامی بود.