دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

فلسطین

فلسطین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس تجزیه و تحلیل تصاویر به دست آمده از ماهواه «کوپرنیکوس سنتینل -1»، از ابتدای حمله زمینی ارتش رژیم اسرائیل به شهر رفح در 12 روز پیش، حدود یک هزار و 400 ساختمان در این شهر آسیب دیده یا به طور کلی ویران شده است.

خبرگزاری تسنیم

اختتامیه دومین جشنواره بین المللی رسانه ای «صبح» با حضور رییس سازمان صدا و سیما و 40 مهمان خارجی سه شنبه 1 خرداد ساعت 15 در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

علی حسن خبرنگار و مجری اهل لبنان گفت: حمله اخیر ایران علیه اشغالگران و متحدان آنها در عملیات «وعده صادق» مورد استقبال ملت‌های عرب قرار گرفت و آنها را امیدوار به نابودی اسراییل کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از از خبرگزاری افه، توافق بر سر قطع رابطه با مراکز رژیم صهیونیستی، دیروز جمعه در جلسه فوق‌العاده شورای هیات مدیره دانشگاه گرانادا تصویب و لازم‌الاجرا شد و این دانشگاه اسپانیا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به همکاری خود با رژیم اسرائیل پایان داده است. به این ترتیب، دانشگاه گرانادا با تعلیق روابط با مراکز اسرائیلی، با هدف پایان دادن به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جنبش حماس در خارج تأکید کرد، اکنون فرصتی برای شکست رژیم صهیونیستی و فروپاشی پروژه صهیونیسم وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب الله لبنان اعلام کرد که محل تجمع نظامیان ارتش اسرائیل را در پادگان «برانیت» با موشک هدف قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیو: با گذشت بیش از یک ماه از رویارویی عریان ایران و اسرائیل، برخی تحلیلگران با استناد به شرایط حاکم بر منطقه، بالاخص تداوم جنگ در غزه، در باب احتمال تکرار این رویارویی هشدار داده و می گویند، خاورمیانه این پتانسیل را دار تا وارد جنگی تمام عیار شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام منابع رسانه‌ای بمباران امروز اردوگاه جبالیا دست‌کم 15 شهروند فلسطینی شهید و 30 نفر دیگر مجروح شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چند روزی است که شهرک‌نشینان افراطی کاروان‌های کمک‌های بشردوستانه متعددی را که از اردن به سمت نوار غزه می‌روند، غارت می‌کنند. نمونه جدید این اقدام هم روز جمعه زمانی روی داد که یک راننده کامیون در کرانه باختری توسط ده‌ها غیرنظامی صهیونیست (شهرک‌نشینان) مجروح شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سپاه پاسداران اظهار داشت: دشمن همه توانش را برای کوچک جلوه دادن عملیات وعده صادق به کار گرفت و 13 روز برای این کار مهلت داشت و حرفه‌ای ترین خبرنگاران را استخدام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نارضایتی از کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی شدت گرفته و 63 درصد صهیونیست ها اعلام کردند که از عملکرد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم راضی نیستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیرو‌های القسام با حمله به نظامیان صهیونیستی در شرق رفح موفق شدند 15 تن از سربازان ارتش اشغالگر را به هلاکت برسانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نظامیان اسرائیل در بمباران جنوب لبنان، منزل همسر نادر طالب زاده را هم هدف گرفتند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: نظام سیاسی و رسانه‌های آمریکایی توان توجیه و اقناع دانشجویان پیرامون سیاست‌های و اقدامات خود و در نتیجه، مدیریت سیاسی و نرم این جنبش را ندارند و با خشونت می‌خواهند مانع از تداوم آن شوند.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو - مبینا حسینی‌فرد؛ روند اخبار فلسطین از حماسه حماس آغاز شد اما نه تنها در این نقطه خلاصه نشد بلکه به شکل‌های گوناگون گسترش یافت. از نشر اخبار جنایات رژیم صهیونیستی توسط خبرنگاران و مردم عادی گرفته تا اقدامات حقوقی آفریقای جنوبی در دادگاه لاهه، حمایت های نظامی انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان و پاسخ موشکی هدفمند ایران از خاک خود به خاک سرزمین‌های اشغالی، همه و...