سه‌شنبه 1 خرداد 1403

فلسطین

فلسطین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه معاریو رژیم اسرائیل نیز امروز یکشنبه به نقل از فرمانده سابق لشکر غزه گفت که ارتش این رژیم در غزه دست و پا میزند و مشخص است که ما اهداف اعلامی خود را نتوانسته‌ایم محقق کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز یکشنبه از حمله پهپادی جدید به یک هدف حیاتی در أم الرشراش (بندر ایلات اشغالی) واقع در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد. مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه و با انتشار ویدیویی مسئولیت حمله پهپادی بامداد امروز به ایلات اشغالی را بر عهده گرفت و آن را در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در حق کودکان، زنان و سالخوردگان فلسطین در غزه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجه الاسلام والمسلمین محمد مهدی ایمانی پور ضمن محکوم کردن جنایات و نسل کشی تمام عیار رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه و گسترش حملات به رفح اعلام کرد: نسل کشی و جنایات تمام عیاری که امروز علیه فلسطینیان و خصوصا ساکنان نوار غزه صورت می‌گیرد، صرفا معطوف به اهداف نظامی و امنیتی رژیم اشغالگر قدس نبوده و ماهیتی فرهنگی دارد. وی ادامه داد: تحریف تاریخ و فرهنگ...

وب‌گاه فرارو

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اینکه گفته می‌شود همه اعضای هیئت رئیسه و مجموعه فدراسیون فوتبال در رابطه با فساد احضار شده‌اند، حرف بی‌خودی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که سازمان‌های بین‌المللی درباره اتمام کمک‌های غذایی و پزشکی در نوار غزه در نتیجه اشغال گذرگاه رفح توسط رژیم صهیونیستی و ممانعت این رژیم از ورود کمک‌ها به غزه هشدار می‌دهند سازمان دیده‌بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه اعلام کرد: ادامه بسته شدن گذرگاه زمینی رفح بین نوار غزه و مصر بعد از تسلط ارتش اسرائیل بر آن در 7 مه بحران انسانی فاجعه بار...

وب‌گاه ورزش سه

در بخش های رسانه‌ای، فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی اگر موردی دارد که فوتبالی است به کمیته اخلاق رجوع کند

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اینکه گفته می‌شود همه اعضای هیئت رئیسه و مجموعه فدراسیون فوتبال در رابطه با فساد احضار شده‌اند، حرف بی‌خودی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم باید کنترل نوار غزه را به دست بگیرد تا تهدید جنبش حماس علیه این رژیم از بین برود.

وب‌گاه مشرق نیوز

صفحه اینستاگرامی «blockout.2022» روز 22 اردیبهشت کمپین خود را با عنوان «یک فالوی من منجر به هزاران آنفالو می شود» آغاز کرد و صفحه سلبریتی‌های حامی صهیونیست را برای آنفالو کردن معرفی کرد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم بهشهر در مجلس گفت: در مورد اخیر که حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین را شاهد بودیم؛ در روزهای اول دلار به 69 هزار تومان هم رسید اما اکنون دلار به پله 56 هزار تومان برگشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه واکنش‌های گروه‌های فلسطینی به افتتاح اسکله شناور آمریکا در ساحل غزه، جنبش فتح اعلام کرد: در شرایطی که جنبش مقاومت اسلامی (حماس) هرگونه حضور نظامی (خارجی‌ها) را در غزه رد می‌کند فعال‌سازی اسکله شناوری که آمریکا در سواحل غزه ایجاد کرده به‌معنای خدمت به اشغالگران است. «عبدالفتاح دوله» سخنگوی جنبش فتح در این زمینه تأکید کرد: فعال‌سازی اسکله...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین آمار خود از کشته شدن 2 نظامی و زخمی شدن چهار نفر دیگر در درگیری با رزمندگان مقاومت فلسطین در نوار غزه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه اقتصادی و عبری‌زبان کاکالیست در شماره امروز یکشنبه خود در گزارشی نوشت: حزب‌الله در سایه هرج‌ومرجی که اسرائیل در غزه گرفتار آن شده است و مشکلات بزرگی که ساختار تصمیم‌گیری در اسرائیل دچار آن گردیده است، بر شدت حملات خود در منطقه شمال (فلسطین اشغالی) افزوده است. در مقدمه این گزارش آمده است: بعد از گذشت بیش از 8 ماه از آغاز جنگ، آخر هفته...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای عبری زبان درباره سفر امروز (یکشنبه) مشاور امنیت ملی آمریکا به اراضی اشغالی گزارش دادند که این سفر با محوریت مذاکرات آتش‌بس در نوار غزه انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حملات نظامیان صهیونیست علیه مناطق مختلف کرانه باختری طی بامداد امروز ادامه داشته و باعث متشنج شدن اوضاع در این بخش شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شولتس نسبت به عملیات زمینی تمام عیار علیه رفح در نوار غزه هشدار داد و خواستار کمک بیشتر به جمعیت فلسطینی‌ها در منطقه شد.