یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد تعلیم و تربیت شورای انقلاب فرهنگی گفت: با استفاده از آموزه‌های قرآن، مسیر متفاوت برای دستیابی به عقلانیت واقعی و شایسته انسان باز خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده رفسنجان در مجلس در واکنش به مصوبه مجلس در خصوص تعطیلی روز شنبه گفت: این مصوبه اتفاق ننگینی بود که در روزهای آخر مجلس رخ داد؛ ضمن عذرخواهی از پیشگاه خداوند متعال و مردم نجیبمان، امیدوارم این مصوبه از سوی شورای نگهبان رد شود.

خبرگزاری تسنیم

سفیر کشورمان در عربستان ابراز امیدواری کرد که بعد از پایان عملیات حج 1403، شاهد استمرار حضور عمره‌گزاران ایرانی در عربستان باشیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد که در اسرع وقت اعتباری برای جبران خسارت آسیب دیدگان سیل مشهد از بودجه استانی اختصاص یابد.

خبرگزاری تسنیم

زائران حج تمتع از شب گذشته پس از 5 روز اقامت در مدینه، با قطار سریع‌السیر و بدون چمدان عازم مکه مکرمه شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله علی کورانی عاملی، پژوهشگر، محقق و نویسنده لبنانی و مدیر مرکز «تحقیقات المعجم الفقهی» بیروت درگذشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد دادکان می‌گوید وقتی کسی می‌بیند با فساد برخورد نمی‌شود، به خودش اجازه می‌دهد همان کار زشت را تکرار کند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: درس علوم و معارف دفاع مقدس باید دو واحدی، مستقل، حضوری و الزامی باشد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم اختتامیه دومین جشنواره جوانه‌های رضوی در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در همایش بین المللی خانواده مقاوم؛ چالش‌های اخلاقی در جهان متحول، ضمن عرض تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اظهار داشت: امام خمینی پرچمدار نهضت بزرگ اسلامی و بیداری مسلمانان بود و امروز هم پرچم در دست رهبر معظم انقلاب است نهضت ما یک نهضت دینی و اسلامی است. اسماعیلی ادامه...

وب‌گاه مشرق نیوز

حکم انتصاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رئیس خدمه آستان قدس رضوی در سال 1358 توسط آیت‌الله واعظ طبسی تولیت وقت آستان قدس رضوی صادر شد.

خبرگزاری تسنیم

علامه «علی کورانی عاملی» پژوهشگر، محقق و نویسنده لبنانی و مدیر مرکز «تحقیقات المعجم الفقهی» بیروت دعوت حق را لبیک گفت.

خبرگزاری تسنیم

وقتی به مناظرات امام رضا علیه‌السلام توجه می‌کنیم، به یکسری اصول رفتاری دست می‌یابیم که می‌توان آنها را به عنوان شاخصه‌های یک مناظره خوب و اخلاق‌مدار به کار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه کارگروه دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون موضوع درس علوم و معارف دفاع مقدس برگزار شد. حجت الاسلام خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این مراسم گفت: درس علوم و معارف دفاع مقدس باید دو واحدی، مستقل، حضوری و الزامی باشد. وی ادامه داد: به کمک وزارتخانه‌های علوم و بهداشت...

وب‌گاه مشرق نیوز

علی کورانی عاملی پژوهشگر، محقق و نویسنده لبنانی و مدیر مرکز «تحقیقات المعجم الفقهی» بیروت در 80 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علامه مجاهد شیخ علی کورانی، از محققان بزرگ تاریخ تشیع و مهدویت‌پژوه بامداد امروز، 30 اردیبهشت ماه دعوت حق را لبیک گفت. علامه مجاهد شیخ علی کورانی، از محققان بزرگ تاریخ تشیع و مهدویت‌پژوه بامداد امروز، 30 اردیبهشت ماه دعوت حق را لبیک گفت. به گزارش عرشه آنلاین آیت‌الله شیخ علی کورانی از شاگردان و یاران شهید سیدمحمدباقر صدر و از اعضای فعال حزب الدعوه بودند و به همین واسطه برخی از بزرگان...