دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری میزان

ورزشی خبرگزاری میزان

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: تجربیات دور اول را برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال کردیم و تعداد حوزه‌هایی که انتخابات به‌صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود، در این مرحله افزایش یافت.

معاون رئیس جمهور در بازدید از یک پروژه پیشران در حوزه صنعت و معدن در شهرستان بیجار، اهتمام دولت مردمی به اجرای پروژه‌های عظیم در مناطق مختلف کشور با هدف افزایش تولید، ایجاد درآمد‌های پایدار، فراهم کردن فرصت‌های شغلی و نیز ارز‌آوری را مورد تاکید قرار داد.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 6 خطاب به اعضای شعب اخذ رای تاکید کرد، دستورالعمل‌هایی که ازطریق رسانه صداوسیما منتشر می‌شود به منزله دستور کتبی و رعایت آن الزامی است.

همزمان با برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعدادی از اعضای شورای نگهبان از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات بازدید کردند.

وحیدی از تمام الکترونیکی شدن بیش از 60 درصد صندوق‌های اخذ رای در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد امام علی (ع) شهرستان پردیس آرای خود را به صندوق رای انداخت.

رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر به قم، شب گذشته و صبح امروز به طور جداگانه با جمعی از علمای قم و نیز اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

ستاد انتخابات کشور صبح جمعه با انتشار اطلاعیه شماره 5 اعلام کرد هیچگونه نماد، اوراق و آثار تبلیغاتی نباید در محل شعب اخذ رای و اطراف آن وجود داشته باشد.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 4 اعلام کرد: فرآیند اخذ رای از رای دهندگان مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت 08:00 صبح روز جمعه مورخ 1403/2/21 بار ارائه اصل یکی از مدارک هویتی پنجگانه انجام می‌شود.

فرآیند الکترونیکی رای‌گیری دور دوم انتخابات مجلس توسط رهبر انقلاب انجام شد.

مردم استان تهران تخلفات انتخاباتی را به شماره 45500 گزارش دهند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه انتخابیه و بالغ بر 11 هزار شعبه برگزار شد.

امروز 21 اردیبهشت ماه شاهد برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 15 استان کشور هستیم که طی آن 90 داوطلب برای 45 کرسی مجلس به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

رهبر انقلاب اسلامی صبح فردا در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری، در دور دوم «انتخابات مجلس شورای اسلامی» شرکت خواهند کرد.

رئیس جمهور نشر جلوه‌های دین و علم از قم به سایر بلاد را برجسته‌ترین ویژگی این شهر دانست و گفت: اولین تاکید بنده به مدیران و مسئولان قم این است که هویت فرهنگی و تمدنی و مدنیت مثال‌زدنی قم را که دشمن به شدت بر روی آن تمرکز داشته و به انحا مختلف سعی دارد آن را مخدوش کند، مراقبت و صیانت کنید و در جهت ارتقای آن بکوشید.

نشست‌های آموزشی تقنینی و نظارتی منتخبان مردم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به روال دوره‌های گذشته، 12 و 13 اردیبهشت با حضور منتخبان برگزار می‌شود.