دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری میزان

ورزشی خبرگزاری میزان

امیر دریادار ایرانی، گفت: تخصص و تعهد موجود در میان کارکنان نیروی دریایی، عامل موفقیت این نیرو در انجام وظایف ذاتی و محوله‌ی خود در خصوص تأمین امنیت کشور است.

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در هفته جاری در نشست مشترک با وزیر صمت، برنامه‌های توسعه صادرات غیر نفتی، مدیریت واردات و نیز بررسی دلایل تراز منفی 17 میلیارد دلاری تجارت غیر نفتی کشور در سال 1402 را بررسی می‌کنند.

دستور کار صحن علنی مجلس در هفته جاری اعلام و مطابق با آن طرح ساماندهی کارکنان دولت در نشست هفته جاری مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی هفته جاری به منظور نظارت بر حسن اجرای قوانین نظیر قانون اقدام راهبردی و بررسی آخرین وضعیت پیشرفت‌های صنعت هسته‌ای بازدیدی از سازمان انرژی اتمی خواهند داشت.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در برنامه هفتم، بانک‌ها موظف به ثبت تمام املاک، دارایی‌ها و سهام خود شده و باید ظرف 3 سال از شروع برنامه هفتم، اموال مازاد خود را که در راستای حرفه‌ی بانکداری نیست، واگذار کنند.

دیوان محاسبات کشور به ترک فعل بانک‌های عامل و سازمان امور مالیاتی در حوزه پرداخت تسهیلات بخش مسکن ورود خواهد کرد.

مراسم تجلیل از مدیران، کارکنان و ورزشکاران شاخص عرصه جمعیت و فرزندآوری با حضور وزیر ورزش و جوانان و به مناسبت روز ملی جمعیت برگزار می‌شود.

رئیس جمهور گفت: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب فضای مناسبی برای ارتباط بین نویسندگان، ناشران و اهالی کتاب و تبادل افکار آنان ایجاد می‌کند، اما دولت مردمی در راستای ایجاد عدالت فرهنگی تلاش کرده برای کسانی که به هر دلیلی نمی‌توانند به این نمایشگاه در تهران بیایند نیز امکان دسترسی گسترده‌تر و آسان‌تر به کتاب را فراهم کند.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 21 اردیبهشت‌ماه 1403 برگزار و اسامی کامل نمایندگان راه یافته به مجلس مشخص شد.

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، بررسی عوامل مؤثر بر مهاجرت نخبگان را این هفته در دستور خود دارند.

برگزیدگان بخش‌های مختلف رویداد اینوتکس 2024 در مراسم اختتامیه معرفی و تقدیر شدند.

رئیس جمهور صبح امروز شنبه از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه خلاء قانونی برای مقابله با مفسدین وجود ندارد گفت: شناسایی و حذف ساختار‌های فسادزا می‌تواند با رویکرد پیشگیرانه نتایج ملموس‌تری در جامعه داشته باشد.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، مورد تاکید سیاست‌های کلی انتخابات است.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ 21 اردیبهشت‌ماه 1403 برگزار شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ 21 اردیبهشت‌ماه 1403 برگزار شد.