یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

وب‌گاه گسترش

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد که یکی از موانع پیش روی صادرکنندگان صنایع دستی برطرف شده است. او گفت: "ما به دولت پیشنهاد داده بودیم که فعالان صنایع دستی بتوانند آزادانه هر مقداری که خواستند صنایع دستی را از کشور صادر کنند و ارز آن را وارد کشور کنند."

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مردم مشهد از رفتن به مناطق حاشیه‌ای رودخانه‌ها، نقاط پایین دست، مسیل‌ها، بوستان‌های شهرهای دارای بارش باران و آب‌گرفتگی در سطح شهر مشهد و شهرهای دارای بارندگی خودداری نمایند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مردم مشهد از رفتن به مناطق حاشیه‌ای رودخانه‌ها، نقاط پایین دست، مسیل‌ها، بوستان‌های شهرهای دارای بارش باران و آب‌گرفتگی در سطح شهر مشهد و شهرهای دارای بارندگی خودداری نمایند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مردم مشهد از رفتن به مناطق حاشیه‌ای رودخانه‌ها، نقاط پایین دست، مسیل‌ها، بوستان‌های شهرهای دارای بارش باران و آب‌گرفتگی در سطح شهر مشهد و شهرهای دارای بارندگی خودداری کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، «جعفریازرلو» اظهار داشت: با توجه به مقررات بین المللی ایکائو (سازمان بین‌المللی هوانوردی) و مقررات و شیوه نامه‌های مصوب سازمان هواپیمایی کشوری، علاوه بر گزارش‌های اجباری ایمنی، باید سیستم گزارش داوطلبانه ایمنی برای شناسایی خطرات و شرایط نا امن و خطراتی که هنوز باعث بروز حادثه نشده، ایجاد شود. وی افزود: در این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواپیمای شخصی متعلق به رئیس جمهور سابق آمریکا در هنگام فرود در فرودگاه بین‌المللی فلوریدا، دچار سانحه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چین از امروز چهارشنبه سیاستی را اعمال کرد که به گروه‌های گردشگری خارجی که با کشتی‌های کروز سفر می‌کنند، اجازه ورود بدون روادید (ویزا) از طریق تمامی بنادر در امتداد خط ساحلی این کشور را می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواپیمای شخصی متعلق به رئیس جمهور سابق آمریکا در هنگام فرود در فرودگاه بین‌المللی فلوریدا، دچار سانحه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع آگاه خبر داد هواپیمای بوئینگ 757 شخصی دونالد ترامپ هنگام حرکت بر روی باند، در فرودگاه بین‌المللی پالم بیچ فلوریدا به یک فروند جت برخورد کرد. سازمان هوانوردی فدرال آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد یک فروند هواپیمای بوئینگ شخصی با یک فروند جت متوقف شده و بدون مسافر در فرودگاه فلوریدا برخورد کرد. این سازمان در این بیانیه تعلق داشتن این بوئینگ...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های محلی ترکیه از وقوع حادثه آتش‌سوزی در بازار معروف ادویه در «استانبول» خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های محلی ترکیه از وقوع حادثه آتش‌سوزی در بازار معروف ادویه در «استانبول» خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی دولت با اشاره به فساد «چای دبش» تاکید کر که روش دولت این است که اولین برخوردکننده با فساد در هر سطحی باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر «افشین خواجه‌فرد» معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، صبح امروز در دهمین کنگره انجمن علوم صوتی ایران که در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، اظهار کرد: فرماندهی معظم کل قوا به صورت ویژه و خاص نسبت به اینکه ما باید نقش خود را در حوزه تمدن‌سازی داشته باشیم، تاکید دارند. در حالی که کشورمان در حوزه علمی سابقه درخشانی دارد و باید از...

وب‌گاه تابناک

مدیران ارشد گروه مالی گردشگری در رویداد کرمان آیدکس 2024 سخنرانی کردند.