یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

وب‌گاه عصر ایران

کشتی یونانی، یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش در معرض نابودی قرار گرفته است. کشتی یونانی یکی از جاذبه‌های اصلی گردشگری جزیره کیش است که آوازه آن شهرت جهانی دارد؛ طبق آخرین تصاویر از آن، کمر این کشتی معروف شکسته و یک قدم دیگر به نابودی نزدیک‌تر شده است.

وب‌گاه الف

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: تمامی محورهای تفرجگاهی، گردشگری، اقامتگاهی، بوم‌گردی و پارک‌ها در راستای تعطیلی قبلی تا روز دوشنبه تعطیل خواهند بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ییس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کیش نسبت به انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی جایگاه‌های سوخت در این جزیره واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

رالی کشوری قزوین - کاشان با درخشش رانندگانی از استان قزوین به پایان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر بهداشت با اشاره به سیاست حمایتی دولت سیزدهم از روند درمان بیماران «سخت درمان» گفت: رایگان شدن درمان بیماران مبتلا به سرطان از برنامه‌های آتی این وزارتخانه است. وزیر بهداشت با اشاره به سیاست حمایتی دولت سیزدهم از روند درمان بیماران «سخت درمان» گفت: رایگان شدن درمان بیماران مبتلا به سرطان از برنامه‌های آتی این وزارتخانه است. به گزارش عرشه آنلاین؛ بهرام عین‌اللهی که رئیس جمهور را...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خصوص وقوع دوباره سیل در این استان هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور در سفر استانی خود به مازندران در جمع فعالان عرصه تولید و اقتصاد با تاکید بر حمایت از تولید داخلی گفت: مشکل نظام اداری پیچیده، پرزحمت و خسته‌کننده‌ای که برای کشاورز، تولیدکننده و تعاونی‌ها وجود دارد باید حل شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خصوص وقوع دوباره سیل در این استان هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

«تا پایان روز هشتم (26 اردیبهشت) نمایشگاه کتاب، در بخش حضوری230 میلیارد تومان فروخته شد؛ که 152 میلیارد تومان از طریق درگاه‌های رسمی و 78 میلیارد تومان نیز از طریق درگاه‌های غیر رسمی و کارت‌به‌کارت بوده است. در بخش مجازی نیز فروش 120 میلیارد تومانی را تجربه کردیم که 85 میلیارد تومان سهم ناشر و 35 میلیارد تومان سهم کتابفروشان بوده است. در مجموع نمایشگاه 350 میلیارد تومان فروش داشته است.»

وب‌گاه الف

سید ابراهیم رئیسی تاکید کرد: مشکل مردم باید حل شود، دولت باید حل مسئله کند. دولت فقط وظیفه حمایت، هدایت و نظارت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور برای تکمیل زنجیره مرتبط کاشت، داشت و برداشت محصول برنج در استان به جهاد کشاورزی و استانداران شمالی دستور ویژه داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه گفت: حجم مبادلات تجاری جمهوری اسلامی ایران با همسایگان هم اینک به بیش از 90 میلیارد دلار رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، از زنان، دختران و مادران شهدا خواست تا برای حفظ خانواده‌ها، داشته‌ها و ثروت‌ها و همه آنچه که دشمن کمین کرده تا آن را از دست مردم عزیز ما بگیرد، به جبهه فرهنگی بپیوندد چرا که دشمن بنا دارد انقلاب اسلامی را از دورن تهی کند و به فرهنگ و ارزش‌های...

وب‌گاه الف

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با ذکر این نکته که در دولت مردمی سیزدهم جلوی تجاوز و تفکیک عرصه‌های طبیعی در مازندران گرفته شده است، گفت: اجازه تداوم زمین خواری به خوش‌نشینان در کلاردشت را نمی‌دهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ادامه فعالیت سامانه بارش زا در سطح استان مشهد، همچنان انتظار می‌رود این سامانه به طور متناوب تقویت و باعث افزایش تکرار سیل در مشهد شود. در ادامه فعالیت سامانه بارش زا در سطح استان مشهد، همچنان انتظار می‌رود این سامانه به طور متناوب تقویت و باعث افزایش تکرار سیل در مشهد شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ آذر رضایی‌پور در گفتگویی با بیان اینکه افزایش حجم بارشهای رگباری، همراه با وقوع رعد و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کشتی یونانی، یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش در معرض نابودی قرار گرفته است. کشتی یونانی، یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش در معرض نابودی قرار گرفته است. کشتی یونانی یکی از جاذبه های اصلی گردشگری جزیره کیش است که آوازه آن شهرت جهانی دارد؛ طبق آخرین تصاویر از آن، کمر این کشتی معروف شکسته و یک قدم دیگر به نابودی نزدیک‌تر شده است.