یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

وب‌گاه فرارو

با اینکه هنوز تعداد هواپیما‌های فعال در آسمان کشور به هشت عدد نرسیده، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که وضعیت صنعت هوایی مساعد نیست و با ادامه این روند، به‌زودی شاهد روزی خواهیم بود که تعداد هواپیما‌های فعال کاهش قابل توجهی پیدا کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از مردم عزیز مازندران که در میدان، مصلا و خیابان‌ها از من به عنوان خادم خود در دولت استقبال کردند تشکر می‌کنم. این استقبال را به حساب خودم به عنوان یک طلبه نمی‌گذارم، به حساب میثاق با ولایت و ارج نهادن به خون شهدا می‌گذارم. ابراز محبت‌های شما در مسیر را ابراز محبت به رهبری و ولایت می‌دانم وگرنه من سرباز ولایت و خدمتگزار شما مردم هستم. ایرنا: رئیس جمهور با بیان اینکه باید جامعه و مردم...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور با بیان اینکه باید جامعه و مردم و نیازهای آنان را بشناسیم و برای ایفای نقش در هر سطحی با آمادگی کامل خطرپذیر و مسئولیت‌پذیر باشیم، تاکید کرد که افرادی که تعدی و تجاوز می‌کنند باید دست‌شان قطع شود؛ باید دست زیاده‌خواهان را قطع کرد.

خبرگزاری تسنیم

فرانسه بابت میزبانی المپیک تابستانی 2024 حداکتر تا 11.1 میلیارد یورو به دست خواهد آورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در ادامه فعالیت سامانه بارش زا در سطح استان همچنان انتظار می‌رود این سامانه به طور متناوب تقویت و باعث افزایش تکرار سیل در مشهد شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

کشتی یونانی یکی از جاذبه های اصلی گردشگری جزیره کیش است که آوازه آن شهرت جهانی دارد؛ طبق آخرین تصاویر از آن، کمر این کشتی معروف شکسته و یک قدم دیگر به نابودی نزدیک‌تر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کشتی یونانی، یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش در معرض نابودی قرار گرفته است.

وب‌گاه فرارو

پلیس آگاهی تهران به زائران حج تمتع توصیه کرد تا مراقب افراد ناشناس و دفاتر و مؤسسات غیرمجاز باشند و مدارک خود را فقط به جاهای معتبر تحویل دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بارش شدید باران روز گذشته (چهارشنبه) خسارات فراوانی در مشهد به همراه داشت که امداد رسانی ها از لحظات ابتدای این حادثه با حضور مسوولان شهری و استانی تا کنون ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهوری گفت: این مراتع و جنگل‌ها که سرمایه بزرگی است باید حفظ شود و به دست سوداگران نیفتد. ما باید از نعمت‌هایی که داریم مراقبت کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حاشیه رویداد کرمان آیدکس 2024 پنلی با موضوع «استان کرمان و همکاری‌های منطقه‌ای بین‌المللی» در حضور استاندار کرمان و سفرایی از کشورهای ازبکستان، بلاروس و فیلیپین برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حاشیه رویداد کرمان آیدکس 2024 پنلی با موضوع «استان کرمان و همکاری‌های منطقه‌ای بین‌المللی» در حضور استاندار کرمان و سفرایی از کشورهای ازبکستان، بلاروس و فیلیپین برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آذر رضایی پور اظهار کرد: افزایش حجم بارش‌های رگباری، همراه با وقوع رعد و برق به خصوص در نواحی مستعد به صورت صاعقه، بارش تگرگ و وزش باد شدید قابل پیش‌بینی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبر ساخت فصل سوم سریال «زخم کاری» مدت‌ها پیش و کمی بعد از پایان فصل نه چندان موفق دوم منتشر شد. مدتی قبل هم محمدحسین مهدویان با انتشار تصویری از فصل سوم سریال، تاریخ پخش آن را نیمه‌های بهار اعلام کرد. شبکه نمایش خانگی این روزها با پخش سریال‌های افعی تهران، جنگل آسفالت و قطب شمال مخاطبان بسیاری جذب کرده است. رئالیتی‌شوهایی مثل اسکار مهران مدیری و صداتو با اجرای محسن کیایی هم از برنامه‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

وی اظهار کرد: تعاون در حوزه تولید و زیربخش های تولید می تواند شعار سال را در بهترین شکل اجرایی و عملیاتی کند.

وب‌گاه الف

ایسنا نوشت: بارش شدید روز گذشته در مشهد خصوصا در دو منطقه خیابان سیدی و میدان انقلاب خسارات فراوانی را به همراه داشت تا کنون 7 نفر فوت و 3 نفر مفقودی داشته‌است. امداد رسانی ها از لحظات اولیه سیل آغاز شده و همچنان ادامه دارد، تا کنون 250 خانوار در مناطق امن اسکان داده‌شده‌اند و وضعیت آب و برق در استان پایدار است.