یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور در فرودگاه ساری گفت: خوشبختانه در استان مازندران بیش از 300 واحد تولیدی ازجمله کارگاه و کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبر ساخت فصل سوم سریال «زخم کاری» مدت‌ها پیش و کمی بعد از پایان فصل نه چندان موفق دوم منتشر شد. مدتی قبل هم محمدحسین مهدویان با انتشار تصویری از فصل سوم سریال، تاریخ پخش آن را نیمه‌های بهار اعلام کرد. شبکه نمایش خانگی این روزها با پخش سریال‌های افعی تهران، جنگل آسفالت و قطب شمال مخاطبان بسیاری جذب کرده است. رئالیتی‌شوهایی مثل اسکار مهران مدیری و صداتو با اجرای محسن کیایی هم از برنامه‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با اشاره به عملیات «وعده صادق» تصریح کرد: اگر به آخرین رویارویی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در 26 فروردین با دشمن بازگردیم؛ همه اقدامات ما در حوزه هوایی بود، هم عملیاتی که انجام شد و هم، آمادگی پدافندی که در حمله احتمالی دشمن امکان بروز آن وجود داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس دستور استاندار خراسان رضوی تا روز یکشنبه کلیه مرخصی‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی لغو خواهد بود و تمامی مدیران باید در محل خدمت حتی روز جمعه حاضر باشند.

وب‌گاه عصر ایران

گردشگری افسارگسیخته در آینده‌ای نزدیک آخرین میخ را بر تابوت چشم‌انداز ترکیبی هورامان خواهد زد. هورامان منطقه‌ای کوهستانی است و آب و خاک و جنگل آن بسیار محدود است. متاسفانه شمار زیاد گردشگران، بافت جنگلی منطقه را تخریب و زباله و پسماند آنان به سبب شیب بالای زمین، آب و محیط زیست را آلوده می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

فرماندار کلات با بیان اینکه سیلاب به بخش کشاورزی شهرستان و برخی راه‌های مواصلاتی خسارت‌هایی وارد کرده است، عنوان کرد: از شهروندان درخواست داریم از ترددهای غیر ضروری به جد پرهیز کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«دنیای‌اقتصاد» دست‌کم از یک دهه پیش با طرح بحث اشکالات در تقویم تعطیلات کشور و مقایسه ساعات کار ایران با کشورهای توسعه‌یافته بر ضرورت کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات آخرهفته به 2 روز بارها تاکید کرده بود. به نظر می‌رسد که این مهم روز گذشته با تصویب پارلمان به ثمر نشست؛ با این حال نهایی شدن ویکند دو روزه به تایید شورای نگهبان بستگی دارد. اما روز گذشته بهارستان میزبان مجادله موافقان...

وب‌گاه عصر ایران

عملیات اجرایی بزرگترین پل معلق کشور با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت مسئولان در شهرستان سراب آغاز شد. این پل در منطقه گردشگری سهراب سراب و با ارتفاع 85 متر و طول 426 متر احداث خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود 120 میلیارد تومان هزینه در برداشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد بیان کرد: آب شرب این مناطق به مدت 6 ساعت قطع می شود.

وب‌گاه عصر ایران

بیشه، روستایی زیبا و چشم‌نواز با ظرفیت‌های طبیعی گردشگری، فرهنگی، تاریخی، اجتماعی و اقتصادی در قلب طبیعت بکر زاگرس قرار دارد؛ این روستای زیبا جزو هشت روستای مطرح کشور است و یکی از منتخبین در مسیر ثبت جهانی جهانگردی قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اصفهان از میزبانی مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای انصراف داد و بر این اساس، شهر میزبان و زمان برگزاری این رویداد به‌زودی اعلام خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد که یکی از موانع پیش روی صادرکنندگان صنایع دستی برطرف شده است. او گفت: "ما به دولت پیشنهاد داده بودیم که فعالان صنایع دستی بتوانند آزادانه هر مقداری که خواستند صنایع دستی را از کشور صادر کنند و ارز آن را وارد کشور کنند."

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مردم مشهد از رفتن به مناطق حاشیه‌ای رودخانه‌ها، نقاط پایین دست، مسیل‌ها، بوستان‌های شهرهای دارای بارش باران و آب‌گرفتگی در سطح شهر مشهد و شهرهای دارای بارندگی خودداری نمایند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مردم مشهد از رفتن به مناطق حاشیه‌ای رودخانه‌ها، نقاط پایین دست، مسیل‌ها، بوستان‌های شهرهای دارای بارش باران و آب‌گرفتگی در سطح شهر مشهد و شهرهای دارای بارندگی خودداری نمایند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مردم مشهد از رفتن به مناطق حاشیه‌ای رودخانه‌ها، نقاط پایین دست، مسیل‌ها، بوستان‌های شهرهای دارای بارش باران و آب‌گرفتگی در سطح شهر مشهد و شهرهای دارای بارندگی خودداری کنند.