دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه گسترش

گوناگون وب‌گاه گسترش

شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس برای تامین ذرت از کشاورزان و تامین کنندگان داخلی به صورت زنجیره تامین (SCM) به عنوان مهم ترین ماده اولیه زیست پالایشگاه کرمانشاه، قرارداد همکاری با شرکت خانه سبز مبین منعقد کرد.

گفته می شود که سهمیه سوخت 300هزار وانت‌بار فاقد بیمه قطع خواهد شد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده، در تاریخ 29 اردیبهشت ماه 1403، شاخص کل بورس تهران به سطح 2,168,155 واحد رسید. در این تاریخ، شاخص کل بورس افزایش نسبی به میزان بیش از 3 هزار واحد را تجربه کرد. این افزایش نشان‌دهنده روند مثبت و رونق در بازار سهام تهران است.

بسیاری از رانندگان تاکسی های اینترنتی، نسبت به بالا بودن کمیسیون ها معترض هستند و گفته اند باوجود کرایه های کم و کمیسیون بالا، کار در این شغل صرفه اقتصادی ندارد.

آیا فشار خون بالا هم می‌تواند باعث معافیت قلبی شود؟ بله، فشار خون بالا از انواع بیماری‌های قلبی است که با توجه به شدتی که دارد، می‌تواند به‌وجود آورنده مشکلات مختلفی برای فرد بیمار باشد و به همین دلیل، توانایی انجام برای کارها را از او سلب کند.

قرار است تجارت مهمی در زمینه صادرات انرژی، میان ایران و ترکیه صورت گیرد و 2 کشور تبادل برق را در دستور کار خود قرار دهند.

افزایش دادن فضای ذخیره‌سازی در انبار و فروشگاه ها یک وظیفه بحرانی برای ایجاد انعطاف‌پذیری در برابر انواع نیازهای ذخیره‌سازی است. بدون توجه به پر یا خالی بودن فضای مورد نظر، بهینه‌سازی چیدمان فضا، امکان دسترسی و مدیریت موجودی را سهل می‌کند.

تعطیلی شنبه ها به پیشنهاد دولت و اتاق بازرگانی کشور به مجلس ارائه شد و نهایتا وکلای ملت در تاریخ 26 اردیبهشت ماه تعطیلی شنبه ها را به جای روز پنج شنبه تصویب کرد. از این تاریخ شورای نگهبان 10 روز فرصت برای ارائه نظر دارد. در صورت موافقت این شورا، از خردادماه شنبه‌ها تعطیل خواهد شد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده، امروز قیمت سکه امامی به 40,700,000 (چهل میلیون و هفتصد هزار) تومان رسیده است. این قیمت نسبت به 3 روز پیش، بدون تغییر مانده است.

قیمت جدید گوشت قرمز در تاریخ 29 اردیبهشت ماه به شرح زیر اعلام شد.

ارسلان مالکی گفت: سقف در نظر گرفته شده به اندازه تعداد متقاضیان است و تا تمام کارگران متقاضی مسکن را خانه‌دار نکنیم، آرام نمی‌نشینیم و تمام اقدامات لازم برای این فعالیت و این پروسه را انجام می‌دهیم.

با رسیدن فصل گرما، مصرف برق افزایش پیدا می کند و این امکان وجود دارد تا در تابستان، قطعی برق داشته باشیم.

قیمت جهانی طلا در معاملات روز جمعه جهش سنگینی را تجربه کرد. این موضوع باعث شده است که برخی از سکه‌بازان نسبت به امکان افزایش قیمت سکه در اولین روز هفته خوش‌بین باشند. با این حال، برخی دیگر معتقدند که در صورت کاهش ارزش دلار، می‌تواند تا حدی اثرات افزایش قیمت جهانی طلا بر بازار سکه را تعدیل کند.

معرفی خودرو فیدلیتی و مقایسه امکانات آن با آریو و برلیانس و معرفی فروشگاه اینترنتی دنیای چین به عنوان وارد کننده قطعات اصلی این خودروها