دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه گسترش

گوناگون وب‌گاه گسترش

کارشناسان دلایل مختلفی را برای افزایش قیمت رانا عنوان می‌کنند. یکی از این دلایل، افزایش قیمت مواد اولیه و قطعات خودرو است. همچنین، کمبود عرضه این خودرو در بازار نیز در گرانی آن نقش داشته است.

بورس کالا هفته گذشته را با عرضه های مختلفی به خط پایانی رساند. در این گزارش به بررسی آخرین وضعیت معاملات در بورس کالا می پردازیم.

احمد اسماعیل‌زاده گفت: در طرح امنیت غذایی هم مبلغ حمایتی به میزان 10 الی 12 برابر افزایش یافت و هم شناسایی کودکان 6 ماه تا پنج ساله‌ای که با اختلال رشد مواجه هستند از طریق بهورزان، مراقبین سلامت و کارشناسان تغذیه در تمام شبکه‌های بهداشت درمانی کشور انجام و کد ملی آن‌ها استخراج می‌شود و از طریق وزارت بهداشت در اختیار وزارت رفاه قرار می‌گیرد و وزارت رفاه نیز این افراد را ارزیابی اقتصادی...

قیمت لاستیک در سال 1403 تقریباً مشخص شده است. اکنون می‌توان به بررسی اختلاف قیمت لاستیک دولتی و بازار آزاد پرداخت. قیمت لاستیک‌های پرفروش، چه به صورت دولتی و چه در بازار آزاد، با افزایش مواجه شده است. گاهی قیمت یک لاستیک در بازار آزاد حتی 60 درصد بیشتر از قیمت لاستیک دولتی مشابه است.

رسانه ها از پیوستن قریب الوقوع داریوش شجاعیان هافبک تیم هوادار و منتظر محمد بازیکن تیم مس به طور حتمی برای فصل آینده به استقلال خبر دادند. اتفاقی که می تواند خط میانی آبی های پایتخت را قدرت بخشد.

تاکید پیکان بر انجام بازی‌های خانگی در استادیوم دستگردی بیش از آنکه برای تراکتور مهم باشد، برای استقلال اهمیت دارد چرا که این تیم در هفته پایانی مقابل پیکان قرار خواهد گرفت و آبی‌ها به دنبال برگزاری بازی در استادیومی هستند که امکان حضور تماشاگران آنها را داشته باشد.

بر اساس گزارش‌ها، قیمت بیت‌کوین در روز گذشته عملکرد مناسبی داشته است. پس از افت اخیر، قیمت این ارز دیجیتال به 67,027 دلار رسید. همچنین، جریان ورود سرمایه به صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین افزایش یافته است. این موضوع منجر به جذب 1.3 میلیارد دلار توسط این صندوق‌ها شده است. این رقم، خروجی 344 میلیون دلاری ماه گذشته را جبران کرده است

توکن مولارز (Mollars) یک توکن ذخیره ارزش است که شباهت‌هایی با بیت‌کوین دارد. این توکن هنوز در صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال لیست نشده است.

وجود ناترازی انرژی در کشور، سبب شده است تا دولت دست به کار شده و دنبال راه حلی برای برطرف کردن این ناترازی باشد.

بر اساس اطلاعات موجود، یک نهنگ بزرگی به تازگی 120 میلیون دوج کوین (DOGE) را به صرافی رابین‌هود منتقل کرده است. این اقدام باعث نگرانی در مورد آینده قیمت این میم‌کوین شده است. این انتقال در حالی صورت گرفته است که قیمت دوج‌کوین در حال افزایش بوده است. این موضوع می‌تواند بر روند قیمتی این ارز دیجیتال تأثیر بگذارد. معمولاً انتقال چنین حجم عظیمی از ارز توسط یک نهنگ (وال) می‌تواند باعث ایجاد...

آنطور که از آمار مشخص است، از زمان تحریم های نفتی تا کنون، تولید نفت ایران افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

بر اساس گزارش‌ها، قیمت اتریوم پس از چند هفته فشار فروش، با افزایش بیش از 5 درصد به بالای 3,100 دلار رسیده است. این افزایش قیمت می‌تواند نشانه‌ای از شروع یک روند صعودی برای اتریوم باشد. این موضوع اهمیت ویژه‌ای یافته است، زیرا با نزدیک شدن به تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در مورد تأیید صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم، می‌تواند بر وضعیت قیمتی این ارز دیجیتال...

فردین یزدانی گفت: چند وقت پیش یکی از مسئولین گفته بود 120 هزار واحد مسکن مهر هنوز نیمه‌کاره است. یعنی هنوز هم که هنوز است، دولت درگیر مسکن مهر است؛ بنابراین بخشی از این پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی شده و در حال ساخت است تا چند دولت آینده باقی خواهد ماند. بخشی از مسکن‌سازی هم که اجرایی نمی‌شود مثل یک خاطره از ذهن‌ها می‌رود. تا ده سال آینده کشور درگیر این خانه‌سازی‌های دولتی خواهد ماند. این...

شواهد نشان می دهد که شبکه برق استان تهران تقویت شده و برای این کار مبله هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

در پی گسترش سیلاب های وحشتناک در مشهد، چهار جسد از مفقودان سیلاب های دیروز و امروز در نزدیکی روستای "بزجانی" فریمان پیدا شدند. به این ترتیب تعداد جانباختگان این حادثه تلخ در استان خراسان رضوی به 12 نفر افزایش یافت.

بر اساس اطلاعات موجود، صنعت خودروی کشور در دهه 90 با وضعیت نابسامانی روبرو بود. تا پایان تابستان سال 1400، انبارهای خودروسازان شاهد تجمع بیش از 170 هزار دستگاه خودروی ناقص بودند. این موضوع نشان‌دهنده عمق بحران در این صنعت است. در دوران اخیر، صنعت خودرو با مشکلات متعددی روبرو بوده است. تعهدات انجام نشده به اوج خود رسیده و شکاف قیمتی میان محصولات تولیدی و بازار به شدت افزایش یافته بود.