دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه گسترش

گوناگون وب‌گاه گسترش

بیست و هفتمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 برگزار خواهد شد.

طبق گفته رئیس مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی، مطالعات اولیه تولید بنزین از متانول، صورت گرفته است.

وضعیت بازارهای پولی و مالی امروز 29 اردیبهشت 1403 را در این گزارش مشاهده می کنید.

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور (کنور) با اکتشافات جدید و اجرای طرح‌های توسعه‌ای، شاهد تحولات چشم‌گیری در زمینه تولید و سودآوری است. این تحولات، «کنور» را به یکی از زیرمجموعه‌های جذاب «ومعادن» تبدیل کرده و چشم‌انداز روشنی برای آینده این شرکت ترسیم می‌کند.

علی اکبر عیوضی گفت: سازمان تامین اجتماعی ادعا می‌کند وضعیت مالی بسیار خوبی دارد و مشکلات کسری بودجه برطرف شده؛ پس باید پرسید چرا مستمری بازنشستگان را به موقع واریز نمی‌کنید؟!

نشست خبری مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اصحاب رسانه در یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، تجهیزات و خدمات وابسته، شنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار شد.

با توجه به اطلاعات ارائه شده، بازار پیکاپ‌های مونتاژی در سال‌های اخیر در ایران داغ شده است. در این میان، دو محصول بهمن G9 و KMC T9 به عنوان جدیدترین و بزرگ‌ترین پیکاپ‌های مونتاژی بازار شناخته می‌شوند.

در روز جمعه، 28 اردیبهشت 1403، جشنواره 57 سالگی خودرو پیکان با حضور فعالان و طرفداران این خودرو در پیست اتومبیل رانی آزادی برگزار شد. این رویداد جذاب، فرصتی برای ارتباط مستقیم صاحبان خودرو با علاقمندان به آن بود و باعث ایجاد یک فضای دلنشین و پرانرژی شد.

امروز قیمت دلار با کاهش حدود هزار تومانی بازگشایی شد. این میزان کاهش، قیمت دلار را در محدوده کانال هفتم کریدور پنجم قرار داد. این تغییر قیمت باعث شده است که برخی معامله‌گران نسبتاً محتاط‌تر عمل کنند.

سعید تبریزیان گفت: از هم اینک باید به فکر ارزشمند کردن ماهیت و قدرت نمایندگان کارگری در شورایعالی کار باشیم. متاسفانه کانون ها و تشکلات کارگری و کانون مجامع صنفی در پای میز مذاکرات وزیران و معاونینشان به آنها اجازه ورود و پیگیری حقوق قانونی را ندارند و در پای میز مذاکرات این نمایندگان بیشتر شنونده هستند تا تصمیم گیرنده و حرف آخر را وزیر با اعمال نفوذتحمیل میکند.

انتخاب المان‌های جذاب در طراحی داخلی، زیبایی چندانی به دکوراسیون خانه‌های شما می‌دهد. در این مطلب از دکورال، راهنمای جامعی برای انتخاب میز جلو مبلی و انواع میز جلو مبلی جدید را برای‌تان آورده‌ایم.

دستور کار این هفته کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی بررسی موضوع پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی سال 1400 بابت رتبه‌بندی و متناسب سازی آن با شاغلان با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی کشوری است.

شرایط جدید خرید تاکسی های برقی اعلام شد و تاکنون 700 نفر ثبت نام کرده اند.

تولید برق در کشور نیازمند مشارکت بخش عمومی است تا بتواند مسیر خود را بی دغدغه طی کند و تولید برق را افزایش دهد.

آنطور که گفته شد، در حال حاضر از وابستگی به واردات بنزین بی‌نیاز شده‌ایم و یکی از بزرگ ترین پالایشگاه های تولید بنزین را در اختیار داریم.