سه‌شنبه 1 خرداد 1403

اردبیل

اردبیل

خبرگزاری دانشجو

ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای آخرین اقدامات جست‌وجو در سانحه بالگرد رئیس جمهوری را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل از اعزام چندین تیم امدادی و تجسسی تیپ 25 نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش به محل سانحه بالگرد ریاست‌جمهوری خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ارشد نظامی ارتش گفت: نیروهای تیپ 25 نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش در چندین تیم تخصصی تجسسی و امدادی به منطقه وقوع حادثه اعزام شده‌اند و انشاالله بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امداد و نجات کشور از اعزام پهباد و تیم‌های امدادی از 4 استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و ادربیل به محل حادثه فرود سخت بالگرد حامل رییس‌جمهور و همراهانش خبرداد.

وب‌گاه ورزش سه

کوروش باقری از 20 بانوی ورزشکار برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در سال 1401 کارگران و کارمندان بیشتر از اصناف مالیات پرداخت کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور به همراه همتای آذربایجانی خود، طرح مشترک سد قیز قلعه‌سی در نقطه صفر مرزی دو کشور را افتتاح کرد. رئیس جمهور به همراه همتای آذربایجانی خود، طرح مشترک سد قیز قلعه‌سی در نقطه صفر مرزی دو کشور را افتتاح کرد. طرح سد قیز قلعه‌سی و تکمیل و توسعه سد خداآفرین که به شکل مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان اجرا شده است، با حضور روسای جمهور دو کشور به شکل رسمی افتتاح و بهره‌برداری...

وب‌گاه فرارو

پزشکی قانونی اعلام کرد که در سال گذشته 20 هزار و 45 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با سال قبل از آن که تعداد تلفات 19 هزار و 490 نفر بود، 2.8 درصد بیشتر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سال گذشته بالای 20 هزار نفر درپی تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه گسترش

امروز، پروژه بزرگ آبی میان 2 کشور ایران و آذربایجان به بهره برداری کامل رسید.

وب‌گاه الف

آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به اتفاق الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان طرح مشترک سد قیزقلعه سی را افتتاح کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به اتفاق الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان طرح مشترک سد قیزقلعه سی را افتتاح کردند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و «الهام علی‌اف» روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان صبح امروز یکشنبه -30 اردیبهشت 1403- با حضور در محل احداث سد مشترک «قیز قلعه‌سی» در نقطه صفر مرزی و بر روی رودخانه ارس، از بخش‌های مختلف این سد دیدن کردند و با توضیحات دست‌اندرکاران اجرای این پروژه از جزئیات احداث و مزایای بهره‌برداری از آن مطلع شدند. توافقنامه...

خبرگزاری تسنیم

سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان افتتاح شد و سد خداآفرین نیز همزمان با افتتاح این سد به بهره‌برداری نهایی رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز یکشنبه در شرق خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده و وزش باد روی می‌دهد. امروز و فردا با گذر موج تراز میانی جو کشور در استان‌های واقع در شمال غرب دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران، غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات زاگرس و البرز مرکزی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر...