دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اردبیل

اردبیل

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد درویش: خداوند نیاورد آن روزی را که در تهران سیل بیاید چون دیگر هیچ مسیل و آبراهه‌ای برای دفاع از سیل باقی نمانده است روزنامه اعتماد نوشت: اگر قرار باشد 3 ابرچالش اصلی و بنیادین پیش روی ایران در مسیر توسعه و پیشرفت ردیف شوند، بدون شک، مشکلات زیست محیطی، یکی از این 3 ابرچالش اصلی خواهد بود. مشکلی که بخش قابل توجهی از ریشه‌های وقوع آن، به نظام تصمیم‌سازی‌های کلان سیاسی و مدیریتی...

وب‌گاه فرارو

محمد درویش گفت: «خداوند نیاورد آن روزی را که در تهران سیل بیاید، چون دیگر هیچ مسیل و آبراهه‌ای برای دفاع از سیل باقی نمانده است.»

وب‌گاه گسترش

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان، برای افتتاح سد "قیزقلعه سی" خداآفرین در استان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه بین‌المللی تبریز شد.

وب‌گاه فرارو

به گفته ضیاییان طی سه روز آینده در مناطقی از غرب، شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز و نوار شرقی کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد که در مناطق مستعد پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس هواشناسی: بارندگی امروز در مناطقی از خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و گیلان شدت دارد.

وب‌گاه الف

آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان برای افتتاح سد «قیزقلعه سی» خداآفرین در آذربایجان شرقی وارد فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر نیرو گفت: سد «قیزقلعه‌سی» که به دست مهندسان و پیمانکاران ایرانی ساخته شده است نمادی از دوستی و مودت بین مردم دو کشور ایران و آذربایجان است که با حضور روسای جمهور دو کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

سد قیز قلعه سی، تجربه‌ای است کم نظیر در حوزه دیپلماسی آب و نمایش اقتدار و توان مهندسی ایران که ضمن تحکیم اتحاد و همدلی دو کشور، می تواند راه گشای طرح ها و تعاملات آبی آتی با کشورهای همجوار باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز یکشنبه در شرق خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده و وزش باد روی می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 16 استان، از امدادرسانی به بیش از 5800 نفر، خبر داد

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش‌های شدید در 9 استان از جمله خراسان رضوی و جنوبی، از احتمال آب‌گرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی، رئیس سازمان امدادونجات به تشریح خدمات ارائه شده در سیل و آبگرفتگی از تاریخ 24 تا 30 اردیبهشت پرداخت و گفت: در این مدت زمان، 16 استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، کهگیلویه و بوراحمد، گیلان و مازندران) نیاز به دریافت خدمات...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش‌های شدید در 9 استان از جمله خراسان رضوی و جنوبی، از احتمال آب‌گرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهوری برای افتتاح سد «قیزقلعه سی» در آذربایجان شرقی وارد فرودگاه بین المللی تبریز شد.