دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

مجلس شورای اسلامی هنوز هیچ مصوبه‌ای درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته نداشته است و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی مجلس موکول شد.

آشپز رستوران که به خاطر حسادت همکارش را کشته و کارت بانکی او را برداشته بود تصور نمی‌کرد همین کارت او را لو بدهد.

زن جوان پس از دو سال زندگی مشترک به خاطر رفتارهای تحقیرآمیز همسرش تصمیم به جدایی گرفت و راهی دادگاه خانواده شد.

رئیس سازمان سنجش گفت: تشکیل سازمان ملی سنجش به معنای جدایی از وزارت علوم نیست بلکه قرار است با وزارتخانه‌های بهداشت، علوم، آموزش و پرورش و کار همکاری داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا از راه‌اندازی خدمت درخواست کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت در خردادماه خبر داد.

علاوه بر شرایط معافیت خدمت سربازی، راه‌هایی برای کسر خدمت در قانون نظام وظیفه در نظر گرفته شده که این کسرهای خدمت سربازی در واقع نوع خاصی تسهیلات برای سربازان است.

رییس شورای شهر تهران در واکنش به برگزاری نمایشگاه نفت در سئول گفت: ترافیک است؛ اما همه سکوت می‌کنند و انگار همه چیز عادی است.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: متاسفانه برخی افراد نقطه ضعف‌ها را به گونه‌ای جلوه می‌دهند که موجب ناامیدی در بین مردم می‌شود.

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: یک کارگاه تهیه و ساخت انواع سلاح و مهمات جنگی و شکاری در این شهرستان کشف و منهدم شد.

رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز و تاریخ‌گذشته در فضای مجازی خبر داد و گفت: از متهم دستگیرشده بیش از 50هزار قلم انواع داروی تاریخ‌مصرف‌گذشته، نایاب و کمیاب کشف شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت:60 تا 70 درصد زباله گردی در شهر تهران کاهش پیدا کرده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح 10 در پایتخت، گفت: در این طرح وسایل نقلیه‌ای که پلاک‌های خود را پوشانده باشند، متوقف شده و در محل پوشش‌ها رفع می‌شود.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: نوبت اول آزمون سراسری 1403 برای داوطلبان شهرستان زیرکوه در استان خراسان جنوبی که به دلیل سیل نتوانستند در این آزمون شرکت کنند، جمعه آینده (21 اردیبهشت) باردیگر برگزار می‌شود.

مدیر مرکز تحقیقات اعتیاد و علوم رفتاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) یزد گفت: مصرف مشروبات الکی اتانول نیز موجب مرگ و میر می‌شود و باید مردم نسبت به موضوع آگاهی لازم داشته باشند.

حجت الاسلام منتظری به اعتراضات اخیر در دانشگاه‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با صرف هزینه‌های بسیار و آمریکا با اتخاذ سیاستهای پنهانش نتوانسته اند، اعتراضات و موج بیداری در میان دانشجویان در حمایت از مردم غزه را سرکوب کنند، موجی که سرمنشأ آن انقلاب اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: در استان حدود 150 مدرسه تحت‌تأثیر فرونشست قرار گرفته‌اند که با اقدامات فنی مهندسی انجام‌شده بخش عمده آنها همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد و 42 مدرسه از روند آموزشی خارج شد.