یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

ایران

ایران

وب‌گاه عصر ایران

منچستریونایتد با شکست مقابل آرسنال، رکورد جدیدی از ناکامی را در تاریخ خود به ثبت رساند. شاگردان اریک تن‌هاخ با 14 باخت در این فصل، ضعیف‌ترین عملکرد خود در لیگ برتر را رقم زدند.

وب‌گاه فرارو

تغییر شکل قوطی کنسرو می‌تواند به اشکال مختلف باشد؛ به طوری که اگر قسمتی متورم و فشرده شود طرف دیگر برجسته شود و یا جداره قوطی در اثر حمل و نقل و دیگر موارد، ضربه دیده باشد، اما چنانچه طرفین و یا تنها یک طرف قوطی متورم شده باشد و علت آن هم ضربه خوردن نباشد؛ ممکن است سلامت آن ایرادی وجود داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چوپان در جستجوی جانشین خود؛ خداحافظی قهرمان پس از 2024 چوپان اعلام کرده بود پس از مستر المپیا 2024 از دنیای قهرمانی خداحافظی خواهد کرد. هادی چوپان، قهرمان نامدار پرورش اندام ایران، در حال گذراندن آخرین روز‌های دوران قهرمانی خود است و با جدیت به دنبال کشف استعداد‌های جوان در داخل کشور برای جانشینی خود در رقابت‌های مستر المپیا می‌گردد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان جهانی هواشناسی در گزارشی به برخی مخاطرات جوی و رویدادهای شدید آب‌وهوایی ایران در سال گذشته پرداخته و نسبت به چالش‌های اقلیمی ایران، به‌ویژه سیل و خشکسالی ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور قانون تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) و قانون ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

وب‌گاه ورزش سه

منچستریونایتد با گلی که امشب از آرسنال خورد رکوردی فاجعه‌بار ثبت کرد.

خبرگزاری تسنیم

توپچی‌ها با کسب یک پیروزی مهم در خانه شیاطین سرخ به رقابت شانه به شانه خود با منچسترسیتی در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور قانون تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با تایید مصوبه ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها از سوی شورای نگهبان، سقف قانونی مجاز برای افزایش سالانه اجاره بهای مسکن بر مبنای نرخ تورم عمومی، تعیین می‌شود. وزیر راه و شهرسازی نیز تاکید دارد: برای بسیاری از بازارها قیمت‌گذاری انجام می‌شود، در تلاشیم در بخش اجاره‌بها نیز این اتفاق بیفتد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیبا آسیا از داور بین‌المللی بسکتبال ایران جهت قضاوت در جام باشگاه‌های آسیا دعوت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال ژیل ویسنته در شبی که مهاجم ایرانی خود را در ترکیب داشت برابر فارنسی به برتری دست یافت.

وب‌گاه ورزش سه

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته بازگشت درخشانی به ترکیب تیمش داد و اولین پاس گل فصل خود را ثبت کرد.

وب‌گاه الف

فرمانده کل انتظامی کشور در اجتماع بزرگ مردم گیلان گفت: فتنه‌گران و دشمنان ما که در جنگ نرم حجاب و عفاف را نشانه گرفتند و در پی اندلسی کردن ایران اسلامی بودند؛ این بار نیز شکست خورده و راهی به جایی نمی برند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعطیلی شنبه قوت گرفت تعطیلی شنبه قوت گرفت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد که نگاه دولت سیزدهم به بازار سرمایه، یک نگاه حمایتی است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور از ناظران و مجریان برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌ویژه در برگزاری تجربه موفق انتخابات الکترونیکی تشکر و قدردانی کرد.