دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

ایران

ایران

خبرگزاری دانشجو

محمد وحیدی، نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت: افزایش تعطیلات به معنای تعطیلی خدمات و فرایند‌ها نیست، بلکه هدف از آن ارتقای بهره‌وری از طریق افزایش اوقات فراغت و پویایی جامعه است. تحقیقات نشان داده که افزایش ساعات کار لزوماً به معنای افزایش تولید نیست. وی افزود: با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه، می‌توانیم ارتباطات خود با مجموعه کشور‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه فرانسوی لوموند ادعا کرد: دولت نیجر مخفیانه با تهران در مورد «فروش 300 تن اورانیوم تصفیه شده به ارزش 56میلیون دلار» توافق کرده اما آن را انکار می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

پورتو در آخرین بازی خانگی مهاجم ایرانی‌اش و به لطف گل دیرهنگام او بازی باخته را برد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال پورتو در هفته سی و سوم لیگ برتر پرتغال و در دیداری که طارمی برای آخرین بار در ورزشگاه خانگی این تیم به میدان رفت برابر بوآویشتا به برتری رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارغ از اینکه اضافه شدن یک روز بر تعطیلی رسمی هفتگی شامل روز شنبه باشد یا پنجشنبه، اصولاً اصل افزودن بر تعطیلی رسمی هفتگی اقدام نادرستی است

خبرگزاری تسنیم

نخستین کاروان‌های زائران ایرانی حج تمتع با بدرقه سرپرست حجاج ایرانی بامداد دوشنبه از طریق ترمینال «سلام» شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) عازم سرزمین وحی شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

زندانی محکوم به مرگ که در یک قدمی چوبه دار قرار دارد با شکایت از همسرش، او را به دادگاه کیفری کشاند و مدعی شد به دلیل خیانت شایستگی سرپرستی از دخترشان را ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز قبل مرد میانسالی به پلیس مراجعه کرد و از ربوده شدن دخترش خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

محسن زنگنه، رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: اولین نشست فراکسیون گام دوم مجلس دوازدهم با حضور حدود 80 تا 90 نفر از نمایندگان منتخب در رده سنی 30 تا 49 سال برگزار می‌شود. وی افزود: این فراکسیون در مجلس یازدهم در حوزه‌های مختلفی از جمله مسائل دانش‌بنیان، اصلاح ساختار بودجه، جهش مسکن، جوانی جمعیت و... فعالیت‌های مثبتی انجام داده بود. زنگنه...

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال پورتو می‌گوید گفته‌اش درباره حرفه‌ای بودن مهدی طارمی در آخرین بازی خانگی فصل جاری لیگ برتر پرتغال به اثبات رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی می‌گوید: اینکه عده‌ای بابت این حجم از مشارکت اظهار خوشحالی می‌کنند به دلیل این است با وجود این حجم از هجوم و تبلیغ، عدد مشارکت به این اندازه رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از اعضای کابینه دولت آقای روحانی نوشته است «‌خروج آمریکا بدشانسی تاریخی ایران بود»!

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه استقلال خوزستان برای پر کردن ورزشگاه تمهیداتی را اندیشیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توافق نهایی با یکی از مجموعه‌ها جهت احداث یکی از آرامستان‌های پایتخت در شرق تهران خبر داد. معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توافق نهایی با یکی از مجموعه‌ها جهت احداث یکی از آرامستان‌های پایتخت در شرق تهران خبر داد. وی گفت: نقطه‌یابی‌ها انجام شده اما تا با مالک توافق کامل حاصل نشود این نقاط قابل اعلام نیست البته زمینی در شرق...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی استقلال امیدوار است مانع از دشت سومین امتیاز عبدالله ویسی از ورزشگاه آزادی در سه تقابل آخر شود.