یک‌شنبه 13 خرداد 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه مشرق نیوز

روز جمعه، دومین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری در حالی به پایان رسید که تعداد داوطلبان نامزدی این انتخابات به 9 نفر رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قتل هولناک زن 75ساله به دست پرستار خانه اوایل خرداد ماه جاری، جلسه دادگاه متهم به قتل یک زن حدودا 75 ساله برگزار شد، اما متهم که پیش از این در اداره آگاهی به قتل اعتراف کرده بود در دادگاه منکر قتل شد و گفت: «موضوع قتل نیست و او با شال خودکشی کرده است.» اوایل خرداد ماه جاری، جلسه دادگاه متهم به قتل یک زن حدودا 75 ساله برگزار شد، اما متهم که پیش از این در اداره آگاهی به قتل اعتراف کرده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک جرم‌شناس درباره حمل و پرتاب نارنجک دستی در ورزشگاه‌ها گفت: این عمل ناهنجار خطرناک در قانون، جرم انگاری شده است و در صورتی که موجب وقوع جرایم دیگری هم شود مستوجب سایر مجازات‌ها نیز خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چند روز پیش بود که در جریان دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان، انفجار نارنجک دستی در میان تماشاگران مورد توجه قرار گرفت و به حاشیه‌های این دیدار اضافه‌کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایان رافت، بازیکن سابق پرسپولیس مهمان ما در کافه خبر بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: غلات سبوس‌دار درواقع حاوی ماده معدنی ارزشمندی به نام سلنیوم هستند. سلنیوم یکی از ترکیباتی است که پوست را در برابر آسیب‌های سلولی ناشی از اشعه ماورای بنفش خورشیدی، التهاب و استرس اکسیداتیو مقاوم می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امسال قرار است 104 هزار معلم جذب سیستم آموزشی کشور شوند که 72 هزار نفر از طریق آزمون و 32 هزار نفر به طور مستقیم توسط دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، امسال قرار است نزدیک به 104 هزار معلم جذب سیستم آموزشی کشور شوند که 72 هزار نفر از طریق آزمون و ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و 32 هزار نفر به طور مستقیم توسط دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی وارد مدارس کشور خواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرطان‌ها لیست بلندبالایی دارند که برخی از آنها تهدید جدی برای سلامت و جان افراد محسوب می‌شوند، اما پنج تا از این سرطان‌ها از همه خطرناک‌تر و کشنده‌تر هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از یک سنی به بعد مصرف برخی از مکمل‌ها ضروری هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محققان در مقاله ای رازی مهم و نگران کننده از یک رژیم لاغری مشهور را فاش کردند که در ادامه جزئیات این خبر را می خوانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک شبکه شیطان پرستی در حال سفر به استان مازندران شناسایی و متلاشی شد.

وب‌گاه ورزش سه

به بهانه هفته آخر لیگ، بد نیست نگاهی به قهرمانان ادوار لیگ برتر ایران (خلیج فارس) بیاندازیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این تکنیک، کاهش وزن بدون رژیم را دو برابر می‌کند و هیچ ورزش یا تغییر عمده‌ای در رژیم غذایی در این روش ساده کاهش وزن وجود ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مطالعه در سال 2019 نشان داد که افرادی که تماس اجتماعی مکرر دارند کمتر دچار زوال شناختی و زوال عقل می‌شوند.