سه‌شنبه 8 خرداد 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه فرارو

عدس پلوی گلستانی یکی از انواع خوشمزه عدس پلو است که از ترکب برنج با عدس، مرغ، رب انار و ادویه تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مقوی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کودکی فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی در الخلیل به شهادت رسیده است.

وب‌گاه فرارو

در اینجا 12 حقیقت جالب در مورد گوش شما وجود دارد که پیچیدگی و اهمیت آن‌ها را برجسته می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به بحث توریسم سلامت اشاره و از پذیرش دانشجوی خارجی در رشته طب سنتی از کشورهای اتریش، تایلند، عراق، ترکیه، افغانستان، هندوستان و...، خبر داد و گفت: طب سنتی طب بومی کشورمان است و وارداتی نیست و می‌توانیم در این زمینه به خودکفایی فرآورده‌های دارویی برسیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در متن این اطلاعیه آمده است: - به موجب قانون تشکیل وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی و سیاست‌های کلی سلامت ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری متولی امر سلامت در کشور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می‌باشد. - بر اساس مصوبه جلسه 421 مورخ 19/3/1377 شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی در این وزارتخانه تشکیل شده است که از وظایف...

وب‌گاه فرارو

روشنک مکبری نژاد، روز یکشنبه در نشست خبری اولین کنگره علمی طب ایرانی که در محل انجمن برگزار شد، افزود: از آنجایی که عطاری‌ها باعث حفظ میراث گیاهان بودند، نظام دهی و قانون‌مند کردن آن‌ها ضروری است و فقط مجاز به عرضه گیاهان بوده و نباید در حیطه درمان دخالت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

با فرض اینکه هشتم خرداد قالیباف، راضی از نتیجه انتخابات هیات رئیسه از دفتر کارش خارج شود، دو تن از اعضای کمیته برگزاری انتخابات، در مظان نامزدی ریاست‌جمهوری هستند؛ خود قالیباف و محمد مخبر.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر ایران در عربستان با وزیر کشور و رئیس شورای عالی حج عربستان سعودی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه فرارو

اگر دوست دارید در کنار غذا‌های مختلف از دورچین سبزیجات سرخ شده استفاده کنید، یا تنها قصد دارید سبزیجات را در روغن تفت دهید، بهترین روغن برای این کار روغن گیاهی است. معمولا سرخ کردن سبزیجات، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با حرارت ملایم انجام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس انجمن علمی طب سنتی ایران گفت: بحث فروش داروهای گیاهی و ورود به حیطه درمان در عطاری‌ها ممنوع است و فقط داروخانه‌ها مجاز به عرضه این داروها هستند. رئیس انجمن علمی طب سنتی ایران گفت: بحث فروش داروهای گیاهی و ورود به حیطه درمان در عطاری‌ها ممنوع است و فقط داروخانه‌ها مجاز به عرضه این داروها هستند. به گزارش عرشه آنلاین، روشنک مکبری نژاد، روز یکشنبه در نشست خبری اولین کنگره علمی طب ایرانی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون هندبال گفت که تیم ملی هندبال ایران به احتمال فراوان دو دیدار دوستانه با تیم ملی ترکیه خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت امروز دوشنبه 76 خرداد 1403 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های...

وب‌گاه فرارو

گیاهی که پشه‌ها را از حیاط دور می‌کند، گیاه بعدی که پشه‌ها را دفع می‌کند گل همیشه بهار است. شکوفه‌های نارنجی و زرد این گیاه می‌تواند مشکلات آفات باغچه را کاهش دهد. گل همیشه بهار حاوی یک ترکیب طبیعی است که در مواد دافع حشرات یافت می‌شود که به لیمونن معروف است. این گیاه بویی را تولید می‌کند که پشه‌ها نمی‌توانند آن را تحمل کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متخصصان یک شرکت فناور موفق شده‌اند طیف وسیعی از کیت‌های تشخیص و استخراج، محیط‌های کشت و فرآورده‌های تحقیقاتی در حوزه سلولی و مولکولی را تولید کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل این شرکت فناور گفت: متخصصان این شرکت فناور که در زمینه مهندسی ژنتیک و سلولی فعالیت می‌کند، موفق شده‌اند طیف وسیعی از کیت‌های تشخیص و استخراج، محیط‌های کشت و فرآورده‌های تحقیقاتی در حوزه سلولی و مولکولی را تولید کنند.