یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در راس هیاتی به کوالالامپور پایتخت مالزی سفر و با مقامات ارشد این کشور از جمله وزیر کشور مالزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار رادان، فرمانده فراجا در راس هیاتی به کوالالامپور پایتخت مالزی سفر و با مقامات ارشد این کشور از جمله وزیر کشور مالزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون درمان وزارت بهداشت در بخشنامه‌ای به دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ضمن تاکید بر ضرورت مقابله با تخلفات سزارین‌های تقویمی، اعلام کرد: ثبت کلیه موالید در 24 ساعت تاریخ سوم خرداد 1403 در کلیه بیمارستان‌ها الزامی است. معاون درمان وزارت بهداشت در بخشنامه‌ای به دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ضمن تاکید بر ضرورت مقابله با تخلفات سزارین‌های تقویمی، اعلام کرد: ثبت کلیه...

وب‌گاه فرارو

نگهداران کودک باید به این آگاهی برسند که تنبیه‌های بدنی نه تنها کارآمدی ندارد بلکه تاثیری معکوس در تربیت کودک بر جای می‌گذارد. با تنبیه غیراصولی، توانایی‌ها و نقاط مثبت کودک به فراموشی سپرده می‌شود و کم کم نقاط منفی جایگزین شده، به صورت پر رنگ‌تر خود را نشان می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اهمیت و لزوم کاربرد سامانه‌ها و نرم‌افزارها و کارتابل‌ها و سایر امکانات مبتنی بر وب در بخش آموزش بر کسی پوشیده نیست؛ در ابتدای شیوع پاندمی کرونا، جای امیدواری بود که آموزش مجازی و ورود ناخواسته‌ی اینترنت و ابزارهایش یک فرصت قلمداد شود تا برای روزهای پس از کرونا، عصای دست آموزش شود و عقب‌ماندگی‌های سخت‌افزاری و محتوایی دهه‌های پیشین از این طریق تا حدی جبران شود.

خبرگزاری تسنیم

با حضور معاون علمی رییس‌جمهور و رییس سازمان غذا و دارو از 16 محصول دانش بنیان و فناور حوزه سلامت از جمله تجهیزات و اقلام مصرفی پزشکی رونمایی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اعلام مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، آزمون روز اول پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به تعویق افتاد.

وب‌گاه الف

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: بر اساس آخرین داده های آماری که سال گذشته استخراج شد نرخ و آهنگ شیوع مواد مخدر در کشور متوقف شده و باید به سمت کاهش مصرف و درمان معتادان فعلی پیش رفت.

وب‌گاه فرارو

پوکی استخوان وضعیتی است که استخوان‌ها قدرت خود را از دست می‌دهند و احتمال شکستگی بیشتر می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در روز جهانی ارتباطات تلاش می‌شود تا جمعیت 6. 2 میلیاردی آفلاین جهان به اینترنت متصل شوند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: یکی از شگردهای قاچاقچیان انتقال مواد مخدر توسط افراد ناآگاه است، بنابراین حجاج به هیچ عنوان بار یا وسیله ای را به صورت امانت برای انتقال و تحویل به افراد ثالث در خارج از مرز ایران از کسی قبول نکنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر بهداشت اسلواکی امروز (شنبه) پس از سوءقصد روز چهارشنبه علیه نخست‌وزیر این کشور اروپای مرکزی خبر داد که وضعیت «رابرت فیکو» پایدار شده اما همچنان وخیم است.

وب‌گاه عصر ایران

علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه صبحانه ایرانی با اشاره به اینکه کودکان به بعضی از غذا‌ها حساسیت نشان می‌دهند که همراه با تب شدید، دل پیچه و اسهال است گفت: برای کودکان بالای 2 سال یکی از کار‌هایی که تأثیر خوبی برای تب‌های گوارشی دارد درست کردن شربت عسل، زنجبیل و آب لیمو است.

وب‌گاه عصر ایران

معاون درمان وزارت بهداشت در بخشنامه‌ای به دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ضمن تاکید بر ضرورت مقابله با تخلفات سزارین‌های تقویمی، اعلام کرد: ثبت تمام موالید در 24 ساعت تاریخ سوم خرداد 1403 در همه بیمارستان‌ها الزامی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مؤسسه تحقیقات علم و فناوری پروفسور شهید مسعود علیمحمدی در دانشگاه تهران راه‌اندازی شد.