یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه الف

وب‌گاه فرارو

سالاد تن ماهی یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب تن ماهی با انواع سبزیجات مانند کرفس، پیازچه، جعفری و... تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرتضی گرشاسبی، اکثر مردم وقتی نام ماهواره را می‌شنوند شاید از کاربردهای روزمره‌ای که مدام با آن سروکار دارند و ارتباط این کاربردها با ماهواره ذهنیتی نداشته باشند و برای خیلی از مردم این سوال مطرح شود که پرتاب ماهواره چه سودی برای زندگی ما خواهد داشت؟ شاید دور از ذهن خیلی‌ها باشد اما واقعیت این است که بسیاری از عوامل اطراف ما در شبانه روز که...

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدیو با حضور دکتر زنده دل در مورد اینکه کم تحرکی و خوردن غذا‌های چرب باعث ایجاد کبد چرب و سرریز کردن چربی‌ها داخل خون و رگ‌های قلبی می‌شود صحبت می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزگرد «موانع امنیت شغلی روزنامه نگاران و راه های تقویت آن» با حضور مهدی رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق، کامبیز نوروزی حقوقدان رسانه ای و سعید ارکان زاده یزدی مدرس و روزنامه نگار توسط مدرسه روزنامه نگاری و مطالعات رسانه بهاران برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

11 خانه در آمل به علت فروش مواد مخدر پلمب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 11 خانه در آمل به علت فروش مواد مخدر پلمب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در برایتون بریتانیا، برای نخستین بار یک مسلمان، به عنوان شهردار برگزیده شده است. محمد اسد‌الزمان 63 ساله بنگلادشی تبار، به مدت 30 سال در برایتون زندگی کرده است و در علوم سیاسی فارغ‌التحصیل شده است. در برایتون بریتانیا، برای نخستین بار یک مسلمان، به عنوان شهردار برگزیده شده است. محمد اسد‌الزمان 63 ساله بنگلادشی تبار، به مدت 30 سال در برایتون زندگی کرده است و در علوم سیاسی فارغ‌التحصیل...

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شخصیتی مانند آقای روحانی که سالها در شورای عالی امنیت ملی و 20 سال در مجلس شورای اسلامی مسئولیت داشته و 8 سال هم رییس جمهور 24 میلیونی بوده را رد صلاحیت کردند که پاسخ آقای روحانی پاسخ مناسب و متقنی بود که در چارچوب قانون اساسی جواب داد.

خبرگزاری تسنیم

پنج روز ابراز ارادت به ساحت مقدس حضرت ثامن‌الحجج (ع) توسط خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت منطقه 14، دارالمومنین تهران در مجتمع خدمات رضوی پایان یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: یکی از شگردهای قاچاقچیان انتقال مواد مخدر توسط افراد ناآگاه است، بنابراین حجاج به هیچ عنوان بار یا وسیله ای را به صورت امانت برای انتقال و تحویل به افراد ثالث در خارج از مرز ایران از کسی قبول نکنند.

وب‌گاه فرارو

معاون درمان وزارت بهداشت در بخشنامه‌ای به دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ضمن تاکید بر ضرورت مقابله با تخلفات سزارین‌های تقویمی، اعلام کرد: ثبت تمام موالید در 24 ساعت تاریخ سوم خرداد 1403 در همه بیمارستان‌ها الزامی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در راس هیاتی به کوالالامپور پایتخت مالزی سفر و با مقامات ارشد این کشور از جمله وزیر کشور مالزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار رادان، فرمانده فراجا در راس هیاتی به کوالالامپور پایتخت مالزی سفر و با مقامات ارشد این کشور از جمله وزیر کشور مالزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون درمان وزارت بهداشت در بخشنامه‌ای به دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ضمن تاکید بر ضرورت مقابله با تخلفات سزارین‌های تقویمی، اعلام کرد: ثبت کلیه موالید در 24 ساعت تاریخ سوم خرداد 1403 در کلیه بیمارستان‌ها الزامی است. معاون درمان وزارت بهداشت در بخشنامه‌ای به دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ضمن تاکید بر ضرورت مقابله با تخلفات سزارین‌های تقویمی، اعلام کرد: ثبت کلیه...