سه‌شنبه 8 خرداد 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه خبر آنلاین

ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه شماره یک اعلام کرد: ثبت نام از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از روز پنجشنبه 10 خرداد ماه جاری آغاز می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهم ترین خسارت مصرف دخانیات در کشور متوجه وزارت بهداشت است که می بایست به عنوان متولی اصلی نظام سلامت، هزینه‌های سنگینی پرداخت کند.

وب‌گاه فرارو

زن میانسال که به بهانه پرستاری از پیرمردهای تنها و پولدار وارد خانه آن‌ها می‌شد، با همدستی یک مرد و نقش بازی کردن خودش، نقشه سرقت‌هایش را اجرا می‌کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پایان غیرمنتظره دولت سیزدهم، کشور را به انتخاباتی زود‌هنگام هدایت کرده است؛ انتخاباتی که به نظر نمی‌رسد هیچ‌کدام از جریان‌ها برای برگزاری آن آمادگی لازم را داشته باشند، اما به ناچار باید لباس رقابت‌های انتخاباتی را به تن کنند.

وب‌گاه تابناک

یک مقام سابق وزارت بهداشت با حمایت از تصمیم این وزارت خانه در ممنوعیت فروش دارو‌های گیاهی در عطاری ها، از گزارش‌های متعدد عوارض دارویی گیاهان دارویی در کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری، دولت سیزدهم از ابتدای کار خود، با یکی از مهم‌ترین چالش‌های جهانی نظام بهداشت و درمان یعنی شیوع کرونا مواجه بود که با تلاش مجموعه دولت و همراهی مردم، از این چالش با موفقیت عبور کرد و همزمان علاوه‌بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام از دولت‌های قبل، مانند افتتاح دو ابر بیمارستان، به اجرای طرح‌هایی مثل دارویار، پوشش بیمه همگانی 33 میلیون نفر...

وب‌گاه مشرق نیوز

زن میانسال که به بهانه پرستاری از پیرمردهای تنها و پولدار وارد خانه آنها می‌شد، با همدستی یک مرد و نقش بازی کردن خودش، نقشه سرقت‌هایش را اجرا می‌کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که 4,400 میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و بیمارستان‌های دولتی و خصوصی پرداخت می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران، چهار هزار میلیارد از مطالبات کادر درمان و داروخانه‌ها پرداخت می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوجوان مبتلا به اتیسم که حدود دو هفته پیش در تهران گم شده بود، در بیمارستان لقمان حکیم پیدا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خانواده نوجوان مبتلا به اتیسم که از روز 25 اردیبهشت گم شده بود، او را در بیمارستا لقمان حکیم پیدا کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، فاضل گرجی پور، مدیرعامل شرکت زیست فرآورد قشقایی با اشاره به فعالیت تخصصی در حوزه ژنتیک و تولید پروتئین‌های نوترکیب و آنتی‌بادی‌های با کاربرد تحقیقاتی، تشخیصی و درمانی گفت: با توجه به ماهیت بین رشته‌ای فناوری‌های زیستی، فعالیت‌های ما با حوزه‌های مختلفی همچون زیست مواد و نانومواد، درمان‌های سلولی،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش در بازه زمانی یک ماه اسفند سال گذشته علی رغم گذشت 5 ماه از سال تحصیلی موفق به جذب حدود 7000 نفر از افراد لازم التعلیم خارج از مدرسه شدیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرد که نرخ پوشش تحصیلی واقعی دوره ابتدایی کشور حدود 98 درصد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایان غیرمنتظره دولت سیزدهم، کشور را به انتخاباتی زودهنگام هدایت کرده است؛ انتخاباتی که به نظر نمی‌رسد هیچ‌کدام از جریان‌ها برای برگزاری آن آمادگی لازم را داشته باشند، اما به ناچار باید لباس رقابت‌های انتخاباتی را به تن کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چند روز قبل مرد جوانی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت اموال و وسایل خانه پدری‌اش خبر داد