یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصمیم‌گیری درباره کاهش ساعت کاری و افزایش تعطیلات در دولت مخالفت کردند. ماجرای تعطیلات آخر هفته همچنان نقطه پایانی ندارد و در تازه ترین مورد هم شاهد مخالفت نمایندگان مجلس با تصمیم گیری دولت درباره تعیین روز تعطیل آخر هفته هستیم. در جلسه امروز یکشنبه 23 اردیبهشت 1403، نمایندگان مجلس با بازگشت ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری درباره تعیین تکلیف کاهش ساعت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسکله نظامی دریایی جدید بنگلادش که با کمک چین در حال ساخته شدن است، نشان از تلاش‌های پکن برای تقویت قابلیت‌های دریایی‌اش و همچنین نفوذ نظامی در حیاط خلوت هند دارد.

وب‌گاه فرارو

جود بلینگام نیز با نظر بسیاری از فوتبال‌دوستان موافق است و اعتقاد دارد در حال حاضر وینیسیوس بهترین بازیکن دنیاست.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق قانون، مستأجران واجد شرایط می‌توانند وام کمک ودیعه 40 تا 300 میلیونی تومانی دریافت کنند و در 5 سال اقساط آن را بپردازند؛ اما بانک‌ها به دلایلی پای‌کار نیستند.

وب‌گاه فرارو

«لوپوس منتشر» یا «لوپوس اریتماتوس سیستمیک» در پزشکی با علامت اختصاری SLE، گونه‌ای از انواع بیماری‌های خودایمنی است که در آن سیستم دفاعی بدن، علیه ارگان‌ها و بافت‌های پیوندی خودی عمل کرده و به آن‌ها آسیب می‌رساند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجری طرح گیاهان دارویی گفت: ایران رتبه نخست تولید گلاب در دنیا را داراست و همواره به 36 کشور دنیا صادرات دارد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی وزیر اقتصاد اخیرا در گفتگویی رشد اقتصادی در سال 1402 را یکی از با کیفیت‌ترین رشدهای اقتصادی در طول چند سال گذشته خواند که وب سایت فکت‌نامه این ادعا را رد کرد. اما حقیقت ماجرای افزایش نرخ رشد اقتصادی چیست؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت مخابرات فلسطین امروز - یکشنبه - از قطع خدمات اینترنت ثابت در جنوب نوار غزه خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

جود بلینگام نیز با نظر بسیاری از فوتبال‌دوستان موافق است و اعتقاد دارد در حال حاضر وینیسیوس بهترین بازیکن دنیاست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه انگلیس در اظهاراتی که جانبداری از تل‌آویو را نمایان می‌کند تحریم تسلیحاتی اسرائیل را غیرعاقلانه توصیف کرد.

وب‌گاه عصر ایران

رضا نصری، حقوقدان بین الملل نوشت: پیشنهاد می‌کنم آقای نبویان پیش از اینکه بر کرسی مجلس - یا احیانا بر کرسی ریاست مجلس - بنشینند، یک بار کتاب خاطرات نتانیاهو را بخوانند تا دست‌کم از پشت تریبون خانه ملت دیگر نگویند «اسرائیل برجام را به ایران تحمیل کرد»!

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر مریم میرزاخانی به مناسبت تولد مادرش شعری زیبا را خواند /. دختر مریم میرزاخانی به مناسبت تولد مادرش شعری زیبا را خواند /. به گزارش عرشه آنلاین، به مناسبت تولد مریم میرزاخانی، این ویدیو از خوانندگی دخترش (آناهیتا) و نوازندگی همسرش (یان وندراک) را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هفته دوم اردیبهشت ماه بود که خبر پخش فصل سوم «زخم کاری» منتشر شد. سریالی که بخش عمده آن فیلمبرداری و به پایان رسیده و در صورت نهایی شدن این سریال نیمه اول امسال در پلتفرم مورد نظر پخش می‌شود. هفته دوم اردیبهشت ماه بود که خبر پخش فصل سوم «زخم کاری» منتشر شد. سریالی که بخش عمده آن فیلمبرداری و به پایان رسیده و در صورت نهایی شدن این سریال نیمه اول امسال در پلتفرم مورد نظر پخش می‌شود. هنوز...

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی معلمان هم میزان افزایش حقوق پس از اجرای رتبه‌بندی را با توجه به تورم اقتصادی موجود در کشور در بهبود وضعیت زندگی معلمان تأثیرگذار نمی‌دانند و در نهایت رتبه‌بندی معلمان نتوانسته معیشت معلمان را نسبت به باقی کارکنان دولت ارتقا دهد. برخی معلمان هم میزان افزایش حقوق پس از اجرای رتبه‌بندی را با توجه به تورم اقتصادی موجود در کشور در بهبود وضعیت زندگی معلمان تأثیرگذار نمی‌دانند و در نهایت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور حواس پرت آمریکا در ادامه گاف‌های خود کیم جونگ اون را رئیس‌جمهور کره جنوبی خواند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در پی هشدار‌های متعدد نهاد‌های مختلف بین‌المللی درباره عواقب فاجعه بار حمله رژیم صهیونیستی به رفح در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه سازمان دیده‌بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه اعلام کرد که غیرنظامیان فلسطینی بهای سنگینی برای حمله نظامی اسرائیل به رفح در جنوب نوار غزه که برای چندمین روز متوالی در میان حمایت آمریکا و سکوت جامعه جهانی ادامه دارد می‌پردازند؛...