دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

امکان افتتاح حساب آنلاین (غیرحضوری) در بانک دی از طریق اپلیکیشن دی‌جت (همراه بانک دی) فراهم شد.

نخستین جشنواره فناورانه روابط‌عمومی با حضور جمعی از استادان و دانشجویان و دست اندرکاران روابط عمومی کشور و با حمایت همراه اول در دانشگاه علامه طباطبایی آغاز به کار کرد.

‌همزمان باچهارمین روز برگزاری 28مین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، تفاهم‌نامه توسعه همکاری بانک صادرات ایران با شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) امضا شد.

دکتر مصطفی سوری معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی در «نخستین نشست هم‌اندیشی‌- آموزشی مدیران صف و ستاد بانک رفاه کارگران» در سال 1403 که با حضور اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه و اعضای هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران صف و ستاد این بانک برگزار شد، با تقدیر از عملکرد بانک رفاه در سال 1402، بر استمرار روند رو به رشد این بانک در سال پیش رو تأکید کرد و گفت: افزایش سرمایه،...

پنل تخصصی «کاربری هوش مصنوعی در صنعت پولی و مالی؛ از رویا تا واقعیت» در روز پایانی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2024) در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد.

کره جنوبی یک برنامه برای فراهم کردن بیش از 10 تریلیون وون (7.3 میلیارد دلار) آماده کرده تا صنعت نیمه‌رسانای خود را تقویت کند.

تفاهم‌نامه «شرکت به‌پرداخت ملت» و «هلدینگ شرکت‌های نرم‌افزاری صندوق توسعه فناوری‌های نوین» برای توسعه همکاری‌هو تعامل و هم افزاییی طریفین این دو مجموعه در حوزه فین‌تک و استفاده از ظرفیت سامانه فروش اقساطی (لندتک) به امضای محمدمهدی تقی‌پور؛ مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت و سید روح‌الله میرامینی؛ مدیرعامل صندق توسعه فناوری‌های نوین رسید.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا در جدیدترین گزارش «دورنمای انرژی» خود، از افزایش تولید نفت و سوخت‌های مایع دیگر ایران در سه ماهه اول سال 2024 خبر داد.

170 گردشگر اندونزیایی امروز با عبور از مرز شلمچه، منطقه آزاد اروند را برای ادامه سفر خود به کشورهای ایران و عراق انتخاب کردند.

اقدامات حمایتی دولت در جهت کاهش 5 درصدی مالیات تولید در بودجه 1403، اعطای مشوق‌های هدفمند در جهت سرمایه‌گذاری در تکمیل زنجیره ارزش صنایع و فراهم ساختن زمینه سرمایه‌گذاری مردم در طرح‌های تولیدی و زیربنایی با حذف مالیات از هر گونه نقل و انتقال دارایی به شرکت‌های سهامی عام پروژه، صندوق‌های تامین مالی و زمین در بازار سرمایه موجب ورود سرمایه‌های خرد مردمی در جهت رشد اقتصادی کشور خواهد شد.

شرکت ملی صنایع مس ایران موفق به کسب گواهینامه سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISO/IEC 27001) شد.

بیست و پنجمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران از ساعت 12 امروز یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403 برگزار می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تبصره هدفمندی با نرخ‌های سال گذشته در نظر گرفته شده است و دولت نباید برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی کردن آن داشته باشد.

نزدیک به 50 درصد از نیروی کار به ترک مشاغل خود در سال 2024 فکر می‌کنند، یعنی رقمی بزرگ‌تر از زمان «استعفای بزرگ».