دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

شرکت کرمان موتور فروش خودروی جدید KMC EJ7 (خودرو برقی) را در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی آغاز کرد.

مدیر عامل شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو، با اشاره به دستاوردهای صادراتی این شرکت در سال گذشته و برنامه‌های امسال، گفت: در سال گذشته و در زمینه فروش خدمات مهندسی، تلاش کرده‌ایم برای شرکت‌هایی مانند هایما که با گروه صنعتی ایران‌خودرو همکاری می‌کنند، در جهت تطبیق و سازگاری هرچه بیش‌تر محصولات با اقلیم و سوخت ایران، تغییرات کالیبراسیون را انجام دهیم.

حذف اثر تعطیلات فروردین‌ماه از گزارش شامخ، بر بهبود نسبی وضعیت اقتصاد حکایت دارد؛ اما کمبود و گرانی مواد اولیه در این ماه از مشکلات بنگاه‌ها بوده که برای بهبود تولید در ماه‌های آتی باید برطرف شوند.

گروه بهمن با طیف متنوعی از محصولات تجاری خود در ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش ایران که از 18 تا 20 اردیبهشت ماه 1403 در کیش برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.

همراه اول ضمن حضور در نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری 1403 با محوریت ارائه راهکارها، سرویس‌ها و محصولات دیجیتال خود، در برگزاری رویدادهای جانبی اینوتکس 2024 نیز مشارکت دارد.

مراسم تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد.

نرخ بیکاری ژاپن در ماه مارس به 2.6 درصد رسید.

امروز مطالبی همچون سهامداران امروز فروشنده این نماد‌ها بودند، جدیدترین خبر از حراج سکه، این بازار بعد از 7 ماه نزولی خواهد شد!، نرخ حواله و اسکناس دلار چقدر شد؟، تحقق سود 12856 ریالی برای این نمادبورسی، ترمز فروش این شرکت کشیده شد؛ سرخطی‌های فردا کدام نماد‌ها هستند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون طی دو جلسه مهم با مقامات دولتی درباره ارز بحث و گفت‌وگو کردیم و قرار شد دولت راهکارهایی را که مورد توافق دولت و مجلس است و می‌توانند مشکلات را حل کنند، اتخاذ نماید.

رییس اتحادیه طلا گفت: زمستان پارسال مقرر شد ثبت اطلاعات و سرمایه در سامانه جامع تجارت تا 3 ماه به تعویق بیفتد تا اگر نیاز به اصلاح بود این اصلاحات صورت گیرد اما هیچ اصلاحی صورت نگرفته است.

دایهاتسو تویوتا قصد دارد توسعه خودروهای خود را در سال جاری از سر گیرد.

بهای طلا و انواع سکه امروز در بازار طلای تهران افزایش یافت.

رگولاتورهای اتحادیه اروپا قرار است تحقیقاتی را درباره عملکرد شرکت متا در مقابله با نشر اطلاعات غلط در پلتفرم‌های شبکه اجتماعی این شرکت، آغاز کنند.

قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه بازار آسیا که مذاکرات آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس در قاهره، به آرام کردن نگرانی‌های بازار نسبت به احتمال تشدید درگیری در خاورمیانه کمک کرد، کاهش یافت.

وزیران انرژی گروه هفت برای تعطیلی نیروگاه‌های زغال سوز تا در نیمه اول دهه 2030 به توافق رسیدند.