دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

قیمت طلا در روز جمعه (10 مه) افزایش یافت و با توجه به داده‌های اقتصادی اخیر که باعث افزایش شرط بندی برای کاهش نرخ بهره فدرال رزرو شد، برای بهترین هفته خود از 5 آوریل آماده شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: «مس» ملی است و نباید به آن نگاه بخشی داشت.

دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول از 23 اردیبهشت 1403 آغاز می‌شود.

شرکت‌های ارتباطات سیار ایران و انتقال گاز ایران تفاهم‌نامه همکاری با هدف بهبود کمی و کیفی خدمات مخابراتی منعقد کردند.

عضو اتاق بازرگانی به تابناک گفت: قابل قبول نیست که پتروشیمی‌ها از امکاناتی مانند گاز به صورت یارانه‌ای و ارزان استفاده کنند و برای خودشان سودآوری داشته باشند، اما هزینه آن را نپردازند.

صورت‌های مالی حسابرسی شده و گزارش عملکرد هیات مدیره به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت اقتصادی نگین گردشگری در سامانه کدال بارگذاری شد.

بانک ملی ایران به‌دنبال امضای تفاهمنامه با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با هدف خدمت‌رسانی بیشتر به آحاد اجتماع سرمایه‌گذار هوشمند سازی جایگاه‌های عرضه سوخت کشور شد.

امروز مطالبی همچون نرخ دلار در مرکز مبادله چقدر شد؟، نماد عرضه اولیه در صدر زیان ده‌ترین نمادها، نماد‌هایی که در آستانه تعلیق هستند! | سهامداران مراقب این نماد‌ها باشند، افزایش سرمایه جذاب چند نماد، شرایط جدید فعالیت کارگزاران بورس تهران، سودده‌ترین و زیان ده‌ترین نماد‌های این هفته کدام بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

شرکت کرمان موتور از روز شنبه مورخ 22 اردیبهشت ماه فروش خودروی کی ام سی A5 را در راستای گسترش تنوع سبد محصول و نیز جلب حداکثری رضایت مشتریان آغاز می نماید، این کراس اوور اسپرت و جوان پسند با قیمت مصوب دوازده میلیارد و هشتصد و شصت و پنج میلیون ریال و تحویل 60 روز کاری روانه بازار می گردد.

وزیر اقتصاد گفت: برای جلوگیری از شائبه‌های ناشی از ارتباط مستقیم مودیان با مالیات دهندگان سامانه‌هایی ایجاد شده تا به صورت سیستمی مالیات اخذ شود. مردم باید احساس کنند که سود مالیات به جیب خود آن‌ها می‌رود.

بدهی گازی پتروشیمی‌ها باید به بیت المال برگردد. بدهی گازی پتروشیمی‌ها برای کشور بسیار زیانبار است و باید در اسرع وقت تسویه شود. باید سهام پتروشیمی‌ها ارزش گذاری شود و به اندازه‌ای که بدهی دارند، سهام شان گرفته شود.