دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه بازار آسیا، تحت تاثیر کاهش ذخایر آمریکا و افزایش واردات چین که انتظارات از تقاضای بالاتر برای سوخت در دو کشور مصرف کننده بزرگ جهان را تقویت کرد، افزایش یافت.

یک متقاضی مجوز دامپروری: با مبلغی که سه سال پیش می‌توانستم با آن گاوداری خود را راه اندازی کنم، الان نمی‌توانم هیچ کاری انجام دهم. مشکل حرایم از یک طرف باعث شد که سرمایه بنده از بین برود، از طرف دیگر، امکان اشتغال آفرینی را از بین برد. حرایم بهداشتی دامپروری مرا از تولید منصرف کرده و به فکر سرمایه گذاری در بازار طلا هستم!

در نشست اخیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی با توجه به لزوم تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی، مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی، اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید این مصوبه موافقت کردند.

قیمت هر سکه طرح جدید امروز با 200 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به 41 میلیون و 500 هزار تومان رسید.

بهای انواع ارز در معاملات آخرین روز هفته مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام شد که بر اساس آن قیمت دلار ثابت و قیمت یورو کاهش اندکی داشت.

امروز مطالبی همچون قیمت دلار و یورو در آخرین روز هفته چقدر شد؟، کدام نماد‌ها افزایش سرمایه خواهند داد؟ | نماد بانکی افزایش سرمایه را ثبت کرد، 8 خبر مهم برای طلا، طلا در بورس و نفت، کدام نماد‌ها ورود پول هوشمند داشتند؟، اولین واگذاری ایرلاین کشور در بورس، فروشندگان از خیر سهامداری این نماد‌ها گذشتند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

وقتی مردم می‌بینند، مالیات از کسانی که درآمد‌ها یا سود قابل توجهی دارند دریافت می‌شود، پرداخت مالیات واقعی و سهم خود از توسعه کشور را وظیفه مدنی می‌دانند و با میل و ترغیب به سمت پرداخت مالیات و کمک به نظام مالی تراز کشور کمک می‌کنند.

نتایج پژوهشی جدید نشان می‌دهد وام‌هایی که به نام بخش تولید توسط بانک‌ها در چین صادر می‌شوند، هرگز به این بخش تزریق نمی‌شود و به‌جای کارخانه‌ها به دست دولت‌های محلی می‌رسد.

به گفته مؤسسه اقتصادی آلمان (IW) اقتصاد این کشور علیرغم شروع قوی‌تر از حد انتظار، در ادامه سال 2024 دچار رکود خواهد شد و همچنان از همتایان اروپایی خود عقب خواهد ماند.

تبدیل شدن به یک بازیگر کلیدی در حوزه تجارت گاز، ارتباط با همه همسایگان است. از همین رو دولت سیزدهم به درستی سیاست‌هایی را در راستای افزایش رایزنی‌ها با اسلام آباد در خصوص خط لوله صلح به اجرا گذاشته است. چنانچه این تلاش‌ها به نتیجه برسد و احیای این خط لوله را داشته باشیم، اتفاق مبارکی رخ می‌دهد. ترکمنستان یکی از کشور‌های بسته است که در همسایگی ما قرار دارد و به آب‌های آزاد راه ندارد...

نرخ شاخص ارزی به سمت کانال 60 هزار تومانی حرکت کرد. این در حالی است که سیگنال سیاسی جریان‌سازی نیز در فضای اخبار وجود ندارد. برخی از فعالان بازار معتقدند که کانال‌های 60 و 61 بازه تعادل بازار است و در صورت تداوم شرایط حال حاضر، دلار در این سطوح به فعالیت خود ادامه خواهد داد. اما برخی دیگر از معامله‌گران معتقدند که بازار در انتظار اخبار جدید از درگیری‌های منطقه‌ای است و در صورت انتشار...

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه تولید گفت: هر آیین نامه ای که مانع رشد تولید شود باید اصلاح گردد و امروز همه امکانات کشور باید پشتیبان تولید باشد

شهاب خدابخش، مدیرعامل بازار اعلام کرده است که بازار از هنگام افزایش سقف باگ بانتی خود به یک میلیارد تومان، تا امروز 200 میلیون تومان باگ بانتی پرداخته است.

قیمت هر سکه طرح جدید امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 41 میلیون و 300 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ثابت ماند.