یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه الف

مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال‌احمر توصیه‌ها و هشدارهایی را برای مواجهه با سیل و آبگرفتگی به مردم ارائه کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بر اثر وقوع سیل ناشی از بارندگی شدید در ولایت غور واقع در غرب افغانستان دست‌کم 50 نفر جان خود را از دست داده ده‌ها نفر نیز مفقود شدند.

وب‌گاه فرارو

معاون درمان وزارت بهداشت در بخشنامه‌ای به دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ضمن تاکید بر ضرورت مقابله با تخلفات سزارین‌های تقویمی، اعلام کرد: ثبت تمام موالید در 24 ساعت تاریخ سوم خرداد 1403 در همه بیمارستان‌ها الزامی است.

وب‌گاه 55 آنلاین

بارش شدید باران در عصر شنبه 29 اردیبهشت مشهد، معابر و خیابان‌های این شهر را به سیل و آبگرفتگی دچار کرد. این سیل که در پی هشدارهای قبلی سازمان هواشناسی و ستاد بحران استان مبنی بر بارش‌های سیل‌آسا و احتمال وقوع سیلاب رخ داد، خسارات مالی و جانی به همراه داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«آن‌هایی که بغل‌شان می‌کردم و عبورشان می‌دادم بچه‌های کلاس اول بودند، دانش‌آموزان خودم همان‌هایی هستند که داشتند وسط سیلاب بازی می‌کردند، پنجمی‌ها و ششمی‌ها اتفاقا نه تنها نیازی به کمک نداشتند که حتی حسابی مشغول شیطنت بودند. اما برای کلاس اولی‌ها سخت بود، هم ترسیده بودند و هم اینکه آب خیلی سرد بود.» «آن‌هایی که بغل‌شان می‌کردم و عبورشان می‌دادم بچه‌های کلاس اول بودند، دانش‌آموزان خودم...

وب‌گاه عصر ایران

به گفته رئیس مرکز اورژانس استان تهران متأسفانه 3300 تماس مزاحمت‌آمیز نیز در طول هفته گذشته با اورژانس تهران برقرار شده است.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی هشدار داد در هشداری اعلام کرد خطر «سیل» در مشهد فردا هم برقرار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در راس هیاتی به کوالالامپور پایتخت مالزی سفر و با مقامات ارشد این کشور از جمله وزیر کشور مالزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حفاظت و صیانت از هویت زیارتی مشهد یکی از سه رسالت راهبردی است که برای خود در نظر گرفته‌ام.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار رادان، فرمانده فراجا در راس هیاتی به کوالالامپور پایتخت مالزی سفر و با مقامات ارشد این کشور از جمله وزیر کشور مالزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری تسنیم

بهادری‌جهرمی با تأکید بر اینکه هدف جنگ رسانه‌ای، ایجاد سردرگمی و یأس در بین مردم است، اظهار کرد: در برابر این ایجاد ابهام و ناامیدی و بهم ریختگی ذهنی جامعه، اصلی‌ترین کلید امیدآفرینی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمین لرزه اَهِل لامرد را لرزاند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست مدیریت بحران مشهد به پخش زنده ورود خودروها به زیرگذر سیلاب‌زده واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر رفاه دانشگاه فردوسی مشهد از آماده‌باش خوابگاه‌های دانشگاه در پی هشدارهای هواشناسی برای بارندگی امروز خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن تبریک روز روابط عمومی به فعالان این حوزه در دانشگاه، بر جایگاه ویژه تلاشگران عرصه ارتباطات تأکید کرد و گفت: روابط عمومی حرفه‌ای کاملا تخصصی و مبتنی بر علم است که در دنیای امروز نقش حیاتی در جلب اعتماد و مشارکت عمومی و ارتباط موثر با مردم دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال بارش شدید تگرگ در مشهد مردم در تلاشند تا کبوتران حرم امام رضا (ع) را از زیر بارش تگرگ نجات دهند.