یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه فرارو

در حال حاضر شاخص کیفیت هوای تهران بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، بر روی عدد 57 قرار دارد و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول و در آستانه پاکی قرار است. گفتنی است تهران از ابتدای سال 5 روز هوای پاک و 54 روز هوای قابل قبول داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش‌های شدید در 9 استان از جمله خراسان رضوی و جنوبی، از احتمال آب‌گرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی، رئیس سازمان امدادونجات به تشریح خدمات ارائه شده در سیل و آبگرفتگی از تاریخ 24 تا 30 اردیبهشت پرداخت و گفت: در این مدت زمان، 16 استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، کهگیلویه و بوراحمد، گیلان و مازندران) نیاز به دریافت خدمات...

وب‌گاه فرارو

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با بیان اینکه آمار قطع 16هزار درخت را تأیید می‌کنم، گفت: «کاهش منابع آبی اعم از بارش و آب چاه و سن زیاد درختان این پارک‌ها، همه این عوامل درختان را مستعد آفت‌زدگی می‌کنند.»

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش‌های شدید در 9 استان از جمله خراسان رضوی و جنوبی، از احتمال آب‌گرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

امروز در شمال غرب، نیمه غربی سواحل دریای خزر و مناطقی از شمال شرق و شرق کشور رگبار باران گاهی وزش باد روی می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همین چند هفته پیش که سیل در امارات متحده عربی مردم آن سامان را گرفتار کرده بود، کم نبودند رسانه‌هایی که زبان به استهزای آنان گشودند که «با این همه ادعا، از مدیریت یک سیل عاجز مانده‌اند...».

وب‌گاه خبر آنلاین

چند هفته پیش که سیل در امارات متحده عربی مردم آن سامان را گرفتار کرده بود، کم نبودند رسانه‌هایی که زبان به استهزای آنان گشودند که «با این همه ادعا، از مدیریت یک سیل عاجز مانده‌اند...».

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهروز مروتی گفت: براساس گزارشات رسیده به کمپین معلولان و نظرسنجی کانال اخبار مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، مستمری حدود 20درصد از مددجویان سازمان بهزیستی، از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها قطع شده است. حمایت از معلولان، که یکی از گروه‌های کم توان در جامعه هستند، وظیفه‌ی دولتهاست. به همین دلیل در کشورهای مختلف دولت‌ها قوانین حمایتی برای این افراد در نظر گرفته‌اند. در ایران نیز قانون حمایت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات طرح حمایت از مادران نیازمند دارای کودک شیرخوار و زیر دو سال را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مذاکرات ایران امریکا در عمان، چالش تعطیلی شنبه ها، ادامه خسارتهای سیل در مشهد، بگومگو در باره رئیس مجلس آینده و... از موضوعات روزنامه های امروز است.

وب‌گاه عصر ایران

اگر پایِ‌مان را بر زمین واقعیت‌ها سفت‌تر کنیم، درمی‌یابیم که نه دیروز می‌شد با فروکاستن سرطان کبد به دمل کبد آن را درمان کرد و نه امروز می شود با فرو کاستن سیل به یک آب‌گرفتکی کوچک گره ای از کار فروبسته مدیریت بحران در کشور ما گشود!

وب‌گاه مشرق نیوز

آرتریت روماتوئید می تواند علائم زیادی داشته باشد و شایع ترین آن سفتی مفاصل، دردناک بودن آنها و خستگی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جل لو سفیر واشنگتن در تل آویو، گفت که اسرائیل باید یک طرح پس از جنگ برای غزه داشته باشد و دولت آمریکا این مساله را به این رژیم گفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جل لو سفیر واشنگتن در تل آویو، گفت که اسرائیل باید یک طرح پس از جنگ برای غزه داشته باشد و دولت آمریکا این مساله را به رژیم صهیونیستی گفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از رایگان شدن هزینه‌های درمان کودکان زیر 7 سال در بیمارستان 120 تختخوابی دولتی استان گیلان خبر داد.