یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرتضی گرشاسبی، اکثر مردم وقتی نام ماهواره را می‌شنوند شاید از کاربردهای روزمره‌ای که مدام با آن سروکار دارند و ارتباط این کاربردها با ماهواره ذهنیتی نداشته باشند و برای خیلی از مردم این سوال مطرح شود که پرتاب ماهواره چه سودی برای زندگی ما خواهد داشت؟ شاید دور از ذهن خیلی‌ها باشد اما واقعیت این است که بسیاری از عوامل اطراف ما در شبانه روز که...

وب‌گاه الف

وزیر نیرو گفت: سد «قیزقلعه‌سی» که به دست مهندسان و پیمانکاران ایرانی طراحی و احداث شده، نمادی از دوستی و مودت بین مردم ایران و جمهوری آذربایجان است که فردا (یکشنبه) با حضور روسای جمهور دو کشور افتتاح می شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس راه استان سمنان از دستگیری راننده پیکان وانت متواری که هفته گذشته در تصادفی منجر به فوت یک عابر پیاده شده بود، خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

بارش های شدید در چند هفته اخیر موجب جاری شدن سیل در ولایت‌های بغلان، بدخشان، غور و هرات افغانستان شده بود که علاوه بر تلفات، خسارات سنگینی را نیز به همراه داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمان برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان در روز‌های یکشنبه و دوشنبه به تاخیر افتاد.

وب‌گاه فرارو

قاتل 18 ساله ایلامی که ماه گذشته در استان تهران با استفاده از یک جام شیشه نوشابه یک نفر را به قتل رسانده بود، لحظاتی پیش توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان ایلام دستگیر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 10 استان و وزش باد شدید در بیشتر مناطق کشور هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

ویدئویی با واکنش‌های متعددی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد. در این ویدئو حسن داوری، فرماندار مشهد بود که کت و شلوار به تن دارد و وسط سیل ایستاده و ماشین‌ها را راهنمایی می‌کند که به کدام سمت بروند. کاری که وظیفه و تخصص نیرو‌های پلیس راهور است. منتقدان به این رفتار داوری معتقد بودند در شرایطی که بحران کل شهر را دربر گرفته بود، بهتر بود فرماندار بر حوزه اصلی کار خود که همان فرماندهی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آتش‌سوزی در یک دستگاه اتوبوس مسافربری در هند 9 قربانی گرفت.

وب‌گاه گسترش

در پی گسترش سیلاب های وحشتناک در مشهد، چهار جسد از مفقودان سیلاب های دیروز و امروز در نزدیکی روستای "بزجانی" فریمان پیدا شدند. به این ترتیب تعداد جانباختگان این حادثه تلخ در استان خراسان رضوی به 12 نفر افزایش یافت.

وب‌گاه فرارو

همزمان با روز جهانی موزه‌ها، از سه بازی فکری مربوط به جنوب شرق ایران که به عنوان کهن‌ترین بازی‌های فکری جهان شناخته می‌شوند، در موزه منطقه‌ای جنوب‌شرق زاهدان رونمایی شد.

وب‌گاه فرارو

ماموران پلیس در یک عملیات ضربتی، یک دستگاه خودروی رنجرور ایووک قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال را در جاده چالوس - کرج توقیف کردند. راننده این خودرو که فاقد مدارک و اسناد معتبر گمرکی بود، پس از دستگیری به همراه خودرو به کلانتری منتقل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آتش‌سوزی در یک دستگاه اتوبوس مسافربری در هند 9 قربانی گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی از لحظه ترسناک بلعیده شدن یک مرد بعد از فرونشست زمین در سیل مشهد پربازتاب شد. . در پی بارندگی شدید در شهر مشهد و جاری شدن سیل و آب‌گرفتگی در سطح معابر یک نفر که در سیلاب گرفتار شده بود برای نجات خود در کنار تیر چراغ برق ایستاده بود که زمین دچار فرونشست می‌شود و این فرد در چاله فرو می‌رود.

وب‌گاه عصر ایران

فیلمی از ناپدید شدن یک شهروند مشهد در سیلاب امروز منتشر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد