سه‌شنبه 8 خرداد 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند اراذل و اوباش در اقدامی وحشتناک به یمارستان خاتم الانبیا زاهدان حمله کردند. چند اراذل و اوباش در اقدامی وحشتناک به یمارستان خاتم الانبیا زاهدان حمله کردند. به گزارش عرشه آنلاین، ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی از درگیری تعدادی افراد مسلح به سلاح سرد در بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان را نشان می‌دهد که با چاقو با هم درگیر شده و دستکم یک نفر مجروح شده است

وب‌گاه الف

معاون فنی و عملیات اورژانس استان تهران با بیان اینکه 750 مزاحمت تلفنی روزانه برای ما ثبت می‌شود، گفت: متاسفانه دسترسی به مختصات دقیق تماس گیرنده مزاحم نداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دلار در بازار غیررسمی ارز که تا مرز 70 هزار تومان پیش رفت اکنون در کانال 57 هزار تومان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از گذشت هشت روز از سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیات همراه، چند تصویر و ویدئو به تازگی پربازدید شده است. پس از گذشت هشت روز از سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیات همراه، چند تصویر و ویدئو به تازگی پربازدید شده است. خبرسازترین قاب هفته

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا 44,890 (چهل و چهار هزار و هشتصد و نود تومان) اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

مروتی، مدیر کمپین معلولان، می‌گوید: «اگر پلیس، بهزیستی، بیمارستان‌ها و... برای این مفقودی‌ها سامانه‌ای طراحی کنند که بتوان از همان سامانه استعلام مفقودی‌ها را گرفت، خیلی از مشکلات حل می‌شود.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی بیانیه اخیر انجمن پزشکان عمومی ایران دائر بر ادعای محدودسازی فعالیت پزشکان عمومی، معاونت آموزشی وزارت بهداشت ضمن تکذیب این ادعا، تصمیمات متخذه در کمیسیون صلاحیت حرفه‌ای را بر اساس قانون اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: توصیه ما به مسئولین ارشد نظام اینست که به آنچه زیر پوست حضور اتباع خارجی در جریان است توجه کنند و برای مقابله با آن از مردم عقب نیفتند و جلوی وقوع فاجعه را بگیرند. روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: همین ابتدا این را بگوئیم که عنوان اتباع خارجی در ایران در حال حاضر، مصداق قابل توجهی غیر از افغانستانی‌ها ندارد. تعداد اتباع کشورهای دیگر بقدری کم هستند که وجود آنها...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت بهداشت با صدور اطلاعیه‌ای ادعای محدودسازی فعالیت پزشکان عمومی را تکذیب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راه مازندران از بسته شدن محور هراز به دلیل عملیات کارگاهی تا ساعت 17 امروز خبر داد.

وب‌گاه تابناک

رئیس پلیس راه مازندران از بسته شدن محور هراز به دلیل عملیات کارگاهی تا ساعت 17 امروز دوشنبه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هزاران نفر از مردم ارمنستان در اعتراض به بازگرداندن مالکیت چند روستای مرزی به جمهوری آذربایجان، خواستار استعفای نخست‌وزیر این کشور شدند.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راه مازندران از بسته شدن محور هراز به دلیل عملیات کارگاهی تا ساعت 17 امروز خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

ما نیازمند داشتن حداقل یک رسانه واقعی بزرگ حرفه ای، مستقل و بی طرف هستیم همانطور که نیازمند آتش نشانی و اورژانس واقعی هستیم.

وب‌گاه عصر ایران

رییس پلیس راه البرز: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین در محدوه حصارک تا گلدشت پرحجم گزارش شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاکستان خواهان استرداد سرکردگان گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان توسط کابل شد.