سه‌شنبه 8 خرداد 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی طهماسبی، دبیر هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان تهران درخصوص شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: مهم‌ترین خبر این روز‌های جهان، دیگر حتی تحولات غزه و احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی و حتی خبر تلاش‌ها برای احیای مذاکرات سازش و عادی‌سازی روابط اعراب و اسرائیل هم نیست، شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه اوست. تشییع جنازه بزرگ و باشکوه اوست....

وب‌گاه عصر ایران

18 نفر از آتش‌سوزی باشگاه ورزشی بانوان در اصفهان توانستند جان سالم به در ببرند. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در حادثه آتش‌سوزی در خیابان خاقانی سه دقیقه پس از اعلام حادثه، نیرو‌های امدادی از ایستگاه شماره یک به محل اعزام شدند. در کمترین زمان افراد از باشگاه خارج شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: 18 زن محبوس در یک باشگاه ورزشی واقع در خیابان «خاقانی» اصفهان از دام حریق نجات یافتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اثر وقوع طوفان در ایالت تگزاس آمریکا 5 نفر جان خود را دست دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از وزش باد نسبتا شدید همراه با بارش باران خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به احتیاط در سفر‌های بین شهری، احتیاط در سفر با هواپیما‌های سبک، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها و اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی توصیه می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان: با توجه به اینکه در این موتورخانه علاوه بر تجهیزات فنی، مواد آتش‌زا همچون پشم شیشه و فوم و نیز برخی وسایل باشگاه وجود داشت، شرایط برای گسترش حریق، بسیار خطرناک و حادثه‌آفرین بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 18 استان و وزش باد شدید و در نقاط مستعد خیزش گرد و خاک در 16 استان هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از مقامات خدمات آتش‌نشانی دهلی بعد از ظهر امروز (یکشنبه) به وقت محلی خبر وقوع آتش‌سوزی در یک مرکز مراقبت از نوزادان در شرق دهلی را تایید کرد و گفت این حادثه به مرگ 7 نوزاد منجر شده است.

خبرگزاری تسنیم

مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از 16 هزار و 400 خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه در دو هفته گذشته خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش گفت: کاروان المپیک ابتدا نام دیگری داشت، اما پس از اتفاق غیرمنتظره برای رئیس‌جمهور و همراهان یکی از بهترین عنوان‌ها به نام «خادم‌الرضا» انتخاب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی از افراد در زمان تماس با 115 به دلیل استرس و اضطرابی که دارند، نمیتوانند اطلاعات را به صورت شفاف و کافی به مرکز «دیسچ» اورژانس بدهند. در حالی که ممکن است سرعت خدمات‌رسانی نیروهای اورژانس کاهش پیدا کند. برخی از افراد در زمان تماس با 115 به دلیل استرس و اضطرابی که دارند، نمیتوانند اطلاعات را به صورت شفاف و کافی به مرکز «دیسچ» اورژانس بدهند. در حالی که ممکن است سرعت خدمات‌رسانی نیروهای...

وب‌گاه فرارو

برای بسیاری از مردم، بازدید از ساحل خاطرات شاد دوران کودکی را زنده می‌کند برای همین احتمالا اغلب ما برای یادآوری این حس زیبا چند سنگ ریزه با خود می‌بریم تا هر چند وقت یکبار با نگاه کردن به آن تجدید خاطره‌ای بکنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازیگران مهاجرت‌کرده، متصل به جریانات سیاسی در خارج از مرزها می‌شوند و بیش از آنکه آرتیست باشند آرام‌آرام تبدیل به کاراکتر یا ابزارهای سیاسی شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کار روزانه‌اش تمام شده بود و داشت به سمت خانه می‌رفت. سال‌ها بود که سر صحنه نرفته و عملیات نجات را انجام نداده بود. تااینکه آن کودک را در حیاط دید. کودکی که روی دستان مادرش تقریبا بی‌جان افتاده و حتی نفس هم نمی‌کشید. صدای فریادهای مادر و اشک‌های مردمی که دور او جمع شده بودند، او را به سمت این صحنه کشاند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مستند «روایت سانحه» حاوی تصاویری جدید و روایت کاملی از روز سانحه بالگرد رئیس‌جمهور و عملیات جستجوی برای یافتن این بالگرد و سرنشینانش است.