سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

در شرایطی که جامعه بین الملل و حتی توده صهیونیست ها خواهان پایان جنگ علیه نوار غزه هستند، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر تداوم جنگ تاکید کرد.

ترکیب دولت جدید کویت یکشنبه شب، 2 روز پس از انحلال پارلمان و تعلیق برخی از مفاد قانون اساسی، رسانه‌ای شد.

امروز قیمت دلار ثبات را تجربه کرده است، قیمت سکه امامی هم پایین آمد و به 40,800,000 (چهل میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.37 درصدی داشته است.

تصویر کتابی که رهبر انقلاب در بازدید از نمایشگاه کتاب آن را مشاهده کردند منتشر شد.

برای آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند 1401 ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده، سامانه صرفا جهت انتخاب خودروها به شرح جدول زیر از روز دوشنبه مورخ 1403/02/24 تا ساعت 23:59 روز چهار شنبه 1403/02/26 در دسترس است.

فرزین با اشاره به اهمیت تنظیم گری و مقررات گذاری در بازار ارز گفت: هیچ بازاری در دنیا بدون مقررات و دستورالعمل وجود ندارد و ما نیز معتقدیم بازار ارز و نرخ ارز نیز باید تابع قواعد و مقررات خاص خود باشد.

سلامی گفت: ملت ایران در میدان‌های سخت طوری ساخته شده است که هر گونه طراحی دشمن برای شکستن عزم و اراده این کشور در عرصه‌های مختلف همواره نتیجه عکس داده و ایران اسلامی روز به روز قوی‌تر شده است.

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد افت قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار 56,917 تومان معامله شد.

معاملات مارجین یک روش سرمایه گذاری رایج در بازارهای مالی است که به سرمایه گذاران اجازه می دهد با هزینه نسبتا کمتری، کنترل دارایی هایی با ارزش بالاتری را در دست داشته باشند.

روحانی در نامه خود نوشته است: «آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.»

تامین‌مالی 1000میلیارد ریالی شرکت صنایع پمپ آبارا (سهامی خاص) از طریق بازار‌سرمایه با مشارکت مشاور سرمایه‌گذاری ترنج انجام شد.

برخی از کاربران اپراتور همراه اول و ایرانسل می‌گویند از صبح امروز با قطعی اینترنت مواجه شده‌اند. آنها می‌گویند علامت برقراری اینترنت را در گوشی‌های خود دارند، اما برای آنها وصل نمی‌شود.

رهبر معظم انقلاب از سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند.

دیوان عالی کشور با صدور رأی نهایی در پرونده اختلاس از سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، رأی دادگاه تجدیدنظر مبنی بر تبرئه "یاسین رامین" را نقض و وی را به حبس و جریمه 873887 یورویی محکوم کرد.

جنبش حزب الله لبنان که در مرحله اخیر عملیات‌های خود را چه در سطح کمی و چه کیفی وارد مرحله پیشرفته‌ای کرده و هر روز غافلگیری‌های جدیدی برای دشمن صهیونیستی دارد روز گذشته از موشک‌های سنگین جدید خود به نام «جهاد مغنیه» (برگرفته از نام شهید جهاد، فرزند شهید عماد مغنیه، فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله) در هدف قرار دادن مواضع رژیم اشغالگر استفاده کرد.