سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری بامداد سه‌شنبه گزارش دادند که در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک ساختمان در مرکز غزه، تاکنون 20 فلسطینی شهید شدند.

10 اسکناس ده هزار تومانی در فروشگاه آنلاین آمازون با تخفیف 19 درصدی به فروش گذاشته شده است.

بهای نفت، این طلای سیاه در بازار انرژی امروز (دوشنبه) شاهد افزایش یک درصدی بود.

نخست‌وزیر دانمارک در اظهاراتی با تاکید بر لزوم حمایت از اوکراین در جنگ با روسیه، تاکید کرد: اولین جنگنده اف -16 تا ماه آینده تحویل اوکراین خواهد شد.

یک واکسن آزمایشی سرطان می‌تواند به سرعت سیستم ایمنی فرد را برای حمله به گلیوبلاستوما، تهاجمی‌ترین و کشنده‌ترین شکل سرطان مغز، برنامه‌ریزی مجدد کند.

پوتین، شویگو (وزیر دفاع نمادین خود) را چند روز پس از تحلیف وی برکنار کرد.

سیل در جزیره سوماترا اندونزی جان ده ها نفر را گرفت.

جنبش مقاومت اسلامی حماس به اظهارات لیندسی گراهام که خواستار بمباران غزه با بمب اتم شده بود، واکنش نشان داد.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در نشستی خبری در ادامه اظهارات لفظی خود در عدم حمایت از تل آویو در عملیات نظامی گسترده در رفح به «عزم و جدیت» واشنگتن در ادامه کمک نظامی به این رژیم اذعان کرد.

کشف جسد زنی مسن که تنها زندگی می‌کرد، پرونده جنایی تازه‌ای را گشود و کارآگاهان اکنون در تلاش برای یافتن سرنخی از قاتل هستند.

رزمایش مشترک هند و فرانسه که 2 هفته به طول می‌انجامد، آغاز شد.

بیماری کبد چرب که به عنوان استئاتوز کبدی نیز شناخته می‌شود، وضعیتی است که با تجمع چربی در سلول‌های کبد مشخص می‌شود و به طور فزاینده‌ای در حال گسترش در سراسر جهان است.

پیمان معادی از مخاطبان سریال «افعی تهران» درخواست کرد تا به قدردانی از معلمان خود بپردازند.

مبارزان فلسطینی روز دوشنبه در جریان نبرد با نظامیان صهیونیستی ضربه‌های مهلکی به آنان در مناطق مختلف غزه وارد کردند.

با گذشت هفت سال از امضای قرارداد ایران، هند و افغانستان تحت عنوان توافق‌نامه چابهار و بدقولی‌های طرف هندی برای عملیاتی کردن این پروژه، سرانجام روز گذشته قراردادی 10ساله بین ایران و یک شرکت هندی برای توسعه بندر چابهار امضا شد. مبلغ این قرارداد با افزایش 35میلیون دلاری به 120میلیون دلار رسیده است.