سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت مسکن و شهرسازی با نمایندگان حدود هفتاد موسسه و شرکت ساختمانی بزرگ خارجی که داوطلب ایجاد واحدهای مسکونی در ایران هستند به گفت‌و‌گو پرداخت و سیاست دولت را در برنامه ساختمانی جدید دولت برای آنها توجیه کرد.

فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی 1403/03/01 تا 1403/03/18 از ساعت 14:00 امروروز سه شنبه 1403/02/25 آغاز می‌شود.

دومین مرحله انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 21 اردیبهشت ماه برگزار شد و پرونده انتخابات مجلس دوازدهم به صورت کامل بسته شد.

روز دوشنبه، شاخص‌های سهامی فرابورس ایران عملکرد مشابه نسبت به شاخص‌های اصلی بازار بورس به ثبت رساندند.

روزنامه کیهان به یکی از بندهای لایحه عفاف و حجاب انتقاد کرد.

به ادعای ناظران، آذربایجان موفق شده به چیزی دست یابد که تصور می شود در فضای پس از شوروی غیرممکن است: خروج نیروهای حافظ صلح روسی پیش از موعد و ظاهراً بدون خشم مسکو.

رئیس هیات مدیره شرکت نوسازی شهر تهران ناگفته‌هایی از ساخت شهرک اکباتان تهران منتشر کرد.

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در روز دوشنبه گفت: «ما معتقد نیستیم که آنچه در غزه اتفاق می‌افتد نسل‌کشی است.

ایالات متحده تحریم‌های گسترده‌ای را علیه ایران اعمال کرده است و کشورهای متحد ایران را هم به اقدامات تلافی‌جویانه تهدید می‌کند. با این وجود، هند با نگاهی به تجارت با منطقه آسیای میانه، روز دوشنبه قراردادی را با ایران امضا کرد.

وزیر خارجه عربستان برای بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در پاکستان به این کشور سفر کرده بود تا مقدمات برخی از معاملات مالی میان دو بازیگر را فراهم کند.

میزان بارندگی طی آخر هفته در نیمه جنوبی کشور ضعیف بوده و در شرق خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش‌ها شدید است.

شرکت کرمان موتور، فروش نقدی کی‌ام‌سی T9 را با قیمت 19 میلیارد و 794میلیون ریال در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال 1403 آغاز کرد.

امروز قیمت طلا روند صعودی را تجربه کرده است و ارزش هر اونس به 2,344 (دو هزار و سیصد و چهل و چهار) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.46 درصدی داشته است.

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به یک هدف مهم در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.