سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا در بازار روند صعودی را در پیش گرفته است و قیمت سکه امامی به 40,700,000 (چهل میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است.

اصغر جهانگیر صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج، گفت: اجرای حکم صادق زیباکلام طبق قانون بوده و نام برده دارای محکومیت قبلی است.

کازرونی، وزیر مسکن و شهرسازی مسائل مربوط به امر مسکن در کشور را تشریح کرد.

امروز قیمت دلار در مرکز مبادله روند نزولی را در پیش گرفته است و ارزش آن به 44,868 (چهل و چهار هزار و هشتصد و شصت و هشت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.02 درصدی داشته است.

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر افت حرکت کرد و 44,868 (چهل و چهار هزار و هشتصد و شصت و هشت تومان) نرخ گذاری و معامله شد.

در معاملات پشت خطی دوشنبه‌شب هم قیمت سکه امامی در یک‌قدمی مرز حمایتی خود نوسان کرد و با 40 میلیون و 700 هزار تومان بسته شد.

سرمایه گذاری ریاض نفوذ چین در پاکستان را به حداقل می رساند. به بیانی دیگر، به باور گروهی از تحلیلگران، همین چالش امنیتی می تواند اهرم اسلام آباد برای مدیریت نفوذ پکن در این منطقه باشد.

در دنیای دیجیتالی امروز، فعالیت هوشمندانه در بازار ارزهای دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است. اولین و مهم‌ترین قدم برای این کار انتخاب یک صرافی مناسب برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال است.

روزنامه وال‌استریت ژورنال آمریکا به نقل از چند مسئول مصری مدعی شد که قاهره بعد از حمله ارتش اسرائیل به رفح و استقرار در محور صلاح الدین (مرز بین مصر و غزه) در حال بررسی کاهش روابط دیپلماتیک خود با تل‌آویو است و احتمالا سفیر خود از تل‌آویو را احضار کند.

در جلسه علنی روز سه‌شنبه - 25 اردیبهشت ماه - مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون انرژی در مورد اجرای ناقص تکالیف قانونی مربوط به جمع آوری گازهای همراه تولید نفت و مشعل در دستور کار قرار گرفت و این گزارش با رای موافق نمایندگان به قوه قضاییه ارسال شد.

به نظر می‌رسد که دو دلیل افت دما در بازار سکه، نوسانات کاهشی نرخ ارز و همچنین کاهش طلای جهانی بوده است. قیمت اونس طلا دیروز 27 دلار از ارزش خود را از دست داد و تا سطح 2333 دلار پایین آمد.

همایون شجریان به خبر جداییش از سحر دولتشاهی واکنش نشان داد.

سالیوان در کنفرانسی خبری اعلام کرد: ما به ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل ادامه می‌دهیم.