چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه استرالیا در اظهاراتی بی‌اساس، ایران را به انجام «اقدامات بی‌ثبات‌کننده» متهم و در بیانیه‌ای اعلام کرد پنج فرد و سه نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌های خود اضافه می‌کند.

دلار کانادا، امروز به 43,300 (چهل و سه هزار و سیصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.57 درصدی داشته است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه قیمت قبر رایگان است، یادآور شد: این فضاسازی‌ها شکل گرفت و به رایگان بودن قیمت قبر اشاره نشده است. کسی که می‌خواهد پیش خرید کند باید رقم دو طبقه دیگر را بپردازد. ممکن است تا 20 سال کسی که قبر را رزرو کرده دفن نشود و اینگونه بهشت زهرا (س) جا دارد اما در واقع ندارد.

امروز قیمت سکه امامی به 40,400,000 (چهل میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.75 درصدی داشته است. قیمت طلا و دلار هم عقب نشینی کرده است.

قیمت دلار مبادله ای در بازار داخلی روند نزولی را تجربه کرده است و ارزش آن به 44,868 (چهل و چهار هزار و هشتصد و شصت و هشت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.03 درصدی داشته است.

جاده چالوس هم که از بعدازظهر دیروز و به منظور حفظ ایمنی مسافران مسدود شده بود، بازگشایی شده و تردد در آن جریان دارد.

امروز قیمت سکه امامی به 40,400,000 (چهل میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.75 درصدی داشته است. قیمت طلا و دلار هم عقب نشینی کرده است.

روز گذشته اظهارات رئیس‌کل بانک مرکزی موردتوجه بازار قرار گرفت. فرزین در نشست مشترک با اعضای اتاق بازرگانی گفته بود که با گشایش‌های به وجود آمده دسترسی ارز در سال جاری بیشتر شده است. به عقیده تحلیلگران بازار، این گشایش‌ها همان دسترسی بازارساز به بازار ارز سلیمانیه است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد کاهش ساعت کارکنان زن دستگاه‌های اجرایی به 20 ساعت در هفته مخالفت کردند.

روسیه تلاش کرد تا اینگونه القا کند که نیروهای حافظ صلح برای کمک به مین زدایی باید در قره باغ کوهستانی بمانند. اما مشخصاً مین زدایی به 2000 سرباز و 400 وسیله نقلیه نیاز ندارد.

هر اونس طلا، امروز به 2,344 (دو هزار و سیصد و چهل و چهار) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.46 درصدی داشته است.

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد افت قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار 56,703 تومان معامله شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: در صورت مداخله زمینی آمریکا و یا در صورتی که راهی برای دسترسی یمنی‌ها به فلسطین باز شود، یمنی‌ها برای نبرد آماده هستند.