دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

سیاسی

سیاسی

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدیو خانم دکتر مقیمی عزیز علت‌های مختلفی که باعث میشه افراد دچار حساسیت فصلی شوند رو بررسی می‌کنند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیأت دولت، با اعلام پایان مأموریت «سید محمد حسینی» در معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، از خدمات و زحمات وی قدردانی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

جورجینا رودریگس، نامزد کریستیانو رونالدو، در مصاحبه‌ای با مجله هیا از تجربه زندگی در عربستان سعودی و چالش‌های پیش رو صحبت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

داوود پهلوی نوه رضاشاه پهلوی، ادعا کرده که در نزدیکی محل سکونتش در شهر ژنو، مورد حمله و سوءقصد قرار گرفته است. ادعای ترور داوود پهلوی واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی در پی داشته است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: دانشگاه صنایع و معادن متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت با همه متعلقات و کارکنان به دانشگاه خواجه نصیرِالدین طوسی ملحق شد.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، از امروز شاهد ورود موج بارشی جدیدی به کشور خواهیم بود که بسیاری از نقاط در استان‌های نوار شمالی و شمال غرب کشور را تحت تأثیر قرار خواهد داد. همچنین این موج نیز ماهیت تندری داشته و بارش‌های رگباری شدیدی را در بخش‌های وسیعی از استان‌های نیمه غربی و شمالی کشور رقم خواهد زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر کشور پس از واکنش‌ها به توئیتی که درباره دور دوم انتخابات مجلس منتشر کرده بود، آن را از صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس حذف کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد در گزارشی ماجرای «طرید» شدن مهدی خزعلی را روایت کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر کشور پس از واکنش‌ها به توئیتی که درباره دور دوم انتخابات مجلس منتشر کرده بود، آن را از توئیتر حذف کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌جمهور از ناظران و مجریان برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌ویژه در برگزاری تجربه موفق انتخابات الکترونیکی تشکر و قدردانی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

محمدرضا رجبی، مربی استقلال، با اظهارات جنجالی خود در مورد "سوء استفاده پرسپولیس از داوری" در نشست خبری پیش از بازی با فولاد، آتش جنگ لفظی را در آستانه دربی روشن کرد. باشگاه پرسپولیس در واکنش به این ادعاها، قصد دارد از رجبی به فدراسیون فوتبال شکایت کند.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو، گل‌های به یادماندنی در مصاف آرسنال و منچستریونایتد را مشاهده می‌نمایید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از افزایش حقوق سربازان برمبنای مجرد، متاهل، مشغول در مناطق علمیاتی یا غیرعملیاتی خبر داد و گفت: اعتباری معادل 6 هزار میلیارد تومان برای افزایش حقوق سرباز اضافه شده است.

وب‌گاه عصر ایران

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با صدور ابلاغیه‌های جداگانه، علی مطوری، محمد کابلی، محمدجواد سرشت و ولی خرسندی را به طور موقت از هرگونه فعالیت در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم کرد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس جمهور فرانسه می‌گوید که این کشور به‌دنبال اجتناب از مداخله مستقیم در جنگ اوکراین است اما شاید برای ممانعت از پیشروی بیش از حد روسیه، مداخله الزامی باشد.